Spekemat på lørdagskvelden

Det har vært en kozelig kveld med besøk og deilig spekemat som lørdagskoz… Da jeg var yngre var ikke så begeisteret for sånt, men nå syntes jeg det er veldig godt. Akkurat nå som det er godt og varmt smaker det ekstra godt med salt mat :o]]

Vi hadde kjøpt en potetsalat med hvitløk som jeg ikke var så sikker på om jeg kom til å like. Pleier vanligvis bare å spise grillpotetsalat, men denne var faktisk veldig god! I tillegg laget vi eggerøre som vi hadde ved siden av.

Ellers så hadde vi to fat med spekemat som besto av sognemorr, jubelsalami, rødvinssalami, spekeskinke, kalkunskinke og en annen pølse med chilli i som ikke virket sterk med en gang. Den ble det etterhvert og man hadde smaken i munnen en god stund :o))

Jeg kozte meg virkelig med maten i kveld, og kommer helt klart til å ordne til dette flere ganger :o))

Etter at vi hadde spist ble det en del plukking på nye mobiltelefoner og jeg fortalte om en ny foto edit app jeg hadde funnet som varr ganske bra. Her kan man få tekst på bildene, men ikke noen fin font. Akkurat det er litt dumt, men det viktigste er at jeg kan få navnet mitt på bildene. Alt det gjør at jeg kan redigere bildene mine på telefonen og kjøre dem over på dropbox, og jeg får bedre bilder på bloggen når jeg bruker nettbrettet.

Om resultatet ble så bra i dag vet jeg nå ikke, for vi satt å skravla så fælt at jeg fikk ikke helt konsentrert med, hihihihi!!

Sola har stått på balkongvinduene og stuevinduene mine i hele dag så det er ganske varmt inne i heimen fortsatt… Jeg er ganske trøtt og sliten, men tror ikke at jeg orker å legge meg enda før det blir litt kjøligere inne. Kjenner at det begynner å trekke litt sval luft inn så det begynner å hjelpe på :o))

Ha en riktig god natt, blogges!!

2 kommentarer
    1. Håper du har en god morgen 🙂 Spekemat er SOMMER, men jeg lager potetsalaten selv, flink jeg 😀 Ha en god søndag, du får fikle i vei med duppedittene dine, he he, jeg er ikke flink med sånt eller dvs jeg har ikke tålmodighet. Vi skal på stranda nå, jeg MÅ hoppe i havet rett som der er, hi hi.

    2. Lillian: Det ble sent i går, så jeg sov helt til kirkeklokkene dundret rett ovenfor… Godt med en sovemorgen innimellom :o)) Har aldri laget potetsalat før, men en gang må jo være den første så neste gang…..

      Jeg elsker duppedittene mine, og leke med dem… Det blir nok ikke så mye av det i dag, for nå er det på tide å slappe av med en god bok tenker jeg….. Håper dere har hatt en fin dag på strand, til tross for at det ser ut til å skye over :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg