Koselig kveld på Lørenskog

For litt siden kom jeg hjem fra en kjempekozelig dag og kveld på Lørenskog hos Anne. Vi grillet marinert ytrefile av svin, kjøpt hos Nordby. Det smakte veldig godt og ble mørt og fint :o)) Hadde bladsalat og potetsalat ved siden av!! Når middagen hadde fått lov til å synke ned ble det is og jordbær :o))

I dag kan man ikke klage på været… Vi hadde sola å balkongen mens vi spiste og en god stund etterpå, og jeg satt midt i solsteken hele tiden å ble ganske varm. Er vanligvis ikke så glad i å sitte midt i sola, men det var så deilig å kjenne varmen på kroppen…. Selv om det ganske varmt :o))

Som den drevne balansekunstneren han er spankulerte Felix på yttersiden av gelenderet, og jeg satt med hjertet langt oppe i halsen å orket nesten ikke å se på…. Han var så stø på potene at det var ingen grunn for meg å være bekymret, hehehehe!!

Om litt begynner Die Hard i New York, og den har jeg tenkt at jeg skulle få med meg. Kommer vel antagelig til å sovne fra den så jeg tenkte å se den på tv’n inne på soverommet.

Ha en riktig god natt :o))

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg