Endelig litt mer sommerlig

Det var godt å kunne sove til jeg våknet av meg selv i dag uten å bli vekket av alarmen som ringte før fuglene våkner, hehehe!! Sola og sommerlige temperaturer er kommet tilbake i dag, og lover godt til at vi kan sitte ute å spise grillmaten i ettermiddag :o))

I går kveld  låste nettbrettet seg helt, og gikk i svart…. Jeg holdt på å hente et bilde fra google da brettet låste seg, og samme hva jeg gjorde så fikk jeg ikke ingenting til å fungere. Det var veldig lite batteri igjen, og før det begynte å løsne så gikk skjermen i svart. Heller ikke når jeg kobla det på strøm ville det “våkne”, og siden det var veldig sent så bare ga jeg opp å la meg. Til morran i dag forsøkte jeg å slå brettet på igjen, og da gikk det. Til tross for at det hadde stått på lading i hele natt hadde ingenting skjedd, men da jeg slo det på begynte ladingen. Det låste seg litt tidligere i uken også, men da fikk jeg liv i det igjen ganske raskt. Om det var pga at det var lite batteri som var årsaken vet jeg ikke, men hvis det fortsetter må jeg levere det inn til en sjekk.

Nå har jeg akkurat dumpa ned i stresslessen med kaffekoppen min etter å ha delt en svigermors skarpe tunge. Den sto i kjøkkenvinduet og kom nesten igjennom plastpotten så jeg bestemte meg at det var på tide å gjøre noe med den. Noen av de lange bladene var ikke så fine så de kastet jeg, men det var rikelig med blader igjen. Selv beholdt har jeg beholdt bare en som kom tilbake i kjøkkenvinduet. Resten fordelte jeg i to potter til som jeg skal gi bort, for selv har jeg ikke plass til noen flere planter akkurat nå.

Da var kaffepausen over, og det var på tide å komme seg opp av stolen å i gang, blogges :o))

Ha en strålende lørdag :o)) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg