En ny uke er i gang

Den startet ikke så veldig bra denne nye uka akkurat….. Våknet allerede kl 6 av at jeg hadde veldig vondt i magen og var kvalm, og etter å ha vært en snartur oppe hoppet jeg i senga igjen å sovnet et par timer til. Var fortsatt kvalm og uggen i magen når jeg sto opp ved 8 tiden, men ikke fult så ille som tidligere. Jeg kunne ikke ligge noe lenger, for jeg måtte opp sånn at jeg fikk time på Legesenteret i dag. Sykemeldingen min gikk ut på fredag, og siden skulderen min ikke på langtnær er der den skal være, så må den forlenges igjen :o((

Jeg kom igjennom sentralbordet i løpet av  5-6 min denne gangen, ikke noen forkjølelsesepedemi på gang nå tydeligvis. Fikk time rett før de tar lunch, og det er ikke det mest ideelle akkurat, for er legen forsinket har damene i resepsjonen tatt lunch. Det har skjedd noen ganger, og da er det ingen til å ta i mot betalingen… Sist gang var damen på veg ut, men hun så meg så vi fikk ordnet opp alikevel.


(kilde: google.no)

Nå til morran drypper det fra himmelen igjen, ikke noe striregn, men lett sildrende…. Iflg yr.no i går så skulle det komme litt regn på morningen, men så skulle det klarne opp utover dagen. Vi får se om det slår inn, eller om dette er det været vi får hele dagen. Når jeg sto opp ved 8 tiden var gradene på ca + 12 C og det er jo ikke så ille akkurat.

Vinja kom å slang seg ned ved siden av pc’n med en gang jeg slo den på… Nå ligger hun her ved siden av å glipper med øynene og kozer seg, mens søsteren ligger på krakken utr i entreen. Er det noe de kan disse to frøknene så er det å finne måter å koze seg på :o))

På tide å komme seg i dusjen, blogges!

4 kommentarer
    1. Skal ogs̴ til legen idag, Рhar hostet meg gjennom natten, og knapt sovet. H̴per jeg f̴r noe for dette!!
      Lykke til hos legen selv!!

    2. terand: Her ble det sykemelding 100% fram til 15.06., men da håper jeg virkelig at jeg kan begynne på redusert tid. Hvordan gikk hos legen med deg?

    3. tombola: Hehehe, jeg så at jeg hadde ordlagt meg litt feil etter at innlegget var lagt ut, men da lot jeg det bare være! Hadde nok ikke vært så behagelig med en type behandling av skulderen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg