Spennende dag? Nei!

Det kan man ikke akkurat påstå at det har vært… Som jeg nevnte tidligere i dag så sov jeg veldig dårlig i natt, og det har jo selvsagt satt sitt preg på dagen i aller høyeste grad. Jeg har vært trøtt og hengt med hode hele tiden i tillegg til at skulderen min nesten har tatt knekken på meg. Æsj, nå gjorde jeg det igjen…. Hadde egentlig ikke tenkt til å syte å klage, men den sleit seg gitt!!

Vært har vært veldig skiftende hele dagen, men plutselig ble det skikkelig ille. Regnet bare bøttet ned noe vanvittig, og helt plutselig begynte det å hagle så det smalt i vindusrutene mine. Ronja var ute på balkongen sammen med meg når det satte i gang, og hun ble redd av alt bråket å jeg så bare en grå strek som fór forbi meg og inn. Da jeg skulle se etter hadde hun gjemt seg under fotskammelen min. Ikke søren om hun ville komme ut igjen før bråket ga seg. Heldigvis varte det ikke så lenge :o)) Like etter hørte jeg på radioen at det hadde lynet og slått ned i et fly, men om det var mens det var oppe i luften eller når det sto på bakken fikk jeg ikke med meg.

På formiddagen tok jeg meg i nakken og sjekket selvangivelsen min, og det var jo egentlig en ganske grei afære… Det eneste som ikke sto oppført var bilen min, men det er jo så lett å rette det på nettet før jeg godkjenner og sender den. Glad jeg tok den i dag, for å vente til siste dagen…. Ja da blir alt bare et ork,og jeg tenker at hvorfor pokker har jeg ikke tatt den før. Hadde egentlig bestemt meg for å ta å sjekke den allerede for 14 dager siden, men så glemte jeg hele greia… typisk, hehehe!!

Ellers så var jeg bare en kjapp tur borte på Oppsal for å sende et brev, og samtidig levere inn lotto og extrakupongene mine. Fant ut at det var så lenge siden jeg hadde levert at det var på tide å gjøre et forsøk igjen, kanskje jeg er heldig og henter hjem en gevinst :o))

Nå er denne dagen snart slutt, men jeg tenkte jeg skulle se på Hercule Poirot før jeg tar kvelden :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg