PÄskedagene gÄr sÄ fort

Kan nesten ikke fatte at det er bare en dag igjen av pÄskeferien
 Dagene har gÄtt sÄ fantastisk fort, men det har vÊrt deilige dager hvor jeg har fÄtt slappet av Ä ladet batteriene sÄ jeg klager ikke. Dessuten kan man ikke ha altfor mye ferie, for da setter man ikke ordentlig pris pÄ den nÄr den kommer :o))

Jeg flyttet ut pÄ balkongen i et par timer med Margit Sandemo boka mi i sta, og det var sÄ deilig Ä kjenne sola varme opp kroppen min. Jeg var kjempestiv da jeg satte meg ut, men etter Ä ha blitt varmet opp en stund knaket ikke kroppen like hÞyt og mye, hehehe!! Boka som foresten heter SkytsÄnden var spennende Ä innholdsrik fra fÞrste stund
 Ikke masse informasjon om personene, nei her var det rett pÄ. SÄ ble det litt hisorie. Handlingen var lett Ä komme i gang med, og det var vanskelig Ä legge boka fra seg for en pause i sta. Burde du lese den, ja helt klart :o))

Med det samme jeg forsvant ut pÄ balkongen i sola, kom pusene diltende etter Ä slang seg ned de oxo. De storkozte seg der de lÄ Ä dormet seg i sola, og tydeligvis syntes at livet var hÊrlig :o))

NĂ„ sitter jeg her Ă„ slĂžver foran tv’n mens jeg ser pĂ„ Miss Marple pĂ„ FOXCRIME, men om ikke sĂ„ lenge begynner Lewis pĂ„ NRK Ă„ han mĂ„ jeg nesten ha med meg. Jeg har jo litt sansen for den litt enkle krimmen jeg, hvor jeg slipper Ă„ gjemme meg bak en pute for at det er sĂ„ ekkelt. Derfor benker jeg meg alltid nĂ„r Lewis eller Morse kommer!! PrĂžvde en gang Ă„ komme meg igjennom en Morse bok, men der gikk jeg helt i stĂ„ Ă„ mĂ„tte gi opp
 Det ble litt for mye detaljer for meg, og jeg mista helt trĂ„den i handlingen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg