Pusene har fått en venn

For et par dager siden oppdaget jeg ekstra aktivitet i vinduskarmen på soverommet mitt…. Begge pusene satt i vinduskarmen å kikket ned på bakken hvor det tydeligvis var noe veldig spennende. Plutselig kom en stor vakker svart og hvit guttepus opp å satte seg på vannbrettet utenfor. Jentene mine er ikke så glad i andre pusekatter, og knurrer å freser til dem, men denne kjekkasen hadde nok noe ekstra for det kom ikke en lyd fra dem.

Hehehe, Ronja lot veldig som hun ikke var så interressert men det var hun nok egentlig… Hun hadde oversikten hele tiden :o))

Noe spennende skjedde nok bortenfor som opptok de to godklumpene, og jeg ble litt nysgjerrig å gikk for å se…. Da var det ingenting der, men det mennesker ser og det katter ser er to forskjellige ting :o))

Kjekkasen har ikke vist seg igjen etter at jeg har kommet fra jobb, men jeg er sikker på at han slenger innom fra tid til annen midt på dagen. Jeg hadde følelsen av at de kjente hverandre litt fra før, siden alt var så avslappet :o))

2 kommentarer
    1. julianogmamma: Han mÃ¥ gjerne fri litt, men jeg tror ikke de er sÃ¥ veldig interreserte… De har jo fjernet alt av de tingen som setter de følelsene i sving, men betatt er de nok :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg