Facebook: Nei MSN: Nei

Skriiiiiiik, jeg tror snart at jeg blir gal her jeg sitter, for jeg kommer ikke inn på Facebook g MSN. Sånn har det vært siden midt på dagen i dag. Trodde først det var noe med PC’n min, men siden jeg kommer inn på alle andre sider så er det ikke det. Jeg fikk en mail fra HomeNet, som er Internettleverandøren min, om at de hadde noen problemer her i Oslo. De jobbet med saken, og regnet med at de hadde fixet det i løpet av kvelden. Da trodde jeg jo at det dreide seg om Internett generelt, ikke bare noen enkelte sider. Det må jo være det som er årsaken, og jeg kjenner at trykket begynner å koke. Skal jeg inn på Facebook må jeg gå inn på Tab’n i stedet, og det er jo noe forbasket pes, grrrrrrrr!!

Nei, nå må jeg bare skyve det fra meg å heller sette meg til å se på 71 grader Nord – Norges sterkeste kjendis!! Får heller sjekke litt seinere om det har kommet opp igjen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg