En kjapp tur innom

Endelig kunne jeg sette meg ned å ta en pust i bakken, puh!! Det er ikke så lenge til Anne og Kine kommer, og jeg har holdt på å stresse et par timer med å rydde og vaske litt for at det skal se någenlunde til de kommer. Sola har vært oppe på himmelen, og nå ligger den å titter over Manglerud før den skal gå å legge seg for i dag. Det har virkelig vært en fin dag, og så kozelig og trivelig alt blir når sola er framme. Snakket med faren min tidligere og han fikk så vidt nyte sola han oxo før den gikk ned igjen… Siden han bor nede i en dal med høye fjell så ser han ikke noe til sola hele vinteren.

Vinja og jeg flytte ut på balkongen en liten stund for å nyte sola tidligere i dag. Så lenge den skinte inn på vinduene mine var det ganske deilig å sitte der. Jeg kozte meg med en kopp kaffe, mens Vinja la seg rett ut i den andre stolen å bare nøyt det fine været :o)) Måtte vi bare få mange sånne fine dager utover nå.

Ikke akkurat noe vakkert bilde, hehehe…. Var hos frisørdamen i dag og fikk fixet såta mi… Jeg så ikke ut i det hele tatt med en autostrada av ettervekst midt oppe i hode, og masse fliser som fikk håret til å stå rett ut. Det var så lite samarbeidsvillig at jeg bare ga opp. Nå er jeg igjen “Nestenblondina” og det er deilig å se vettu ut på håret igjen. Man føler seg ikke mye vel når håret ikke vil noe… Neste gang skal jeg stripe det, så da blir bunnfargen litt mørkere sånn at flisene skal syntes ordentlig.

Det var det jeg hadde i denne gangen, blir nok mer etter at Anne og Kine har reist hjem senere i kveld. Ha en fortryllende lørdagskveld :o))

2 kommentarer
    1. Hehehehe!!!! syns du skal bruke det bildet som profilbilde eg da.. hehehe….
      Så herlig det må være med inne glassa altan i disse dager når sola er så mye framme:)
      Ha en fin fin kveld videre og kose deg masse med besøket:)

    2. Allis: Hehehe, kan jo ikke det Allis… Da skremmer jeg bort de få leserne jeg har, knis!!

      Ja vet du, den innglassingen er den beste investeringen jeg noen gang har gjort :o)) Der sitter jeg å nyter sola, mens alle andre går utenfor å knepper igjen jakkene sine å fryser :o))

      Vi hadde det kjempekoz kveld i går :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg