Ny dag godt i gang

I går kveld ble det bare til at jeg satt på nettbrettet å forsøkte å tilpasse det. Da jeg endelig fikk det sånn jeg ville ha det, og fjernet de programmer og apper jeg ikke skulle ha. Da oppdaget jeg at personen som eide brettet før meg hadde registrert sin g-mail, og den fikk jeg bare slettet ved å tilbakekalle alt som det var når det var nytt.

Så jeg mange fine ord da? Å ja da, det kan du tro at jeg gjorde. Har ikke gjort noe.med det enda, og det er fristende å la det være.

Akkurat nå sitter jeg alene på nettbrettet, da resten enten er i møte eller til lunch. Jeg sa at det var greit da det var så stille på telefonen. Så snart de er tilbake skal jeg stikke ut en tur. Blogges ;o))

9 kommentarer
    1. Jeg bestemte meg for noen minutter siden at nå er tiden straks inne til at jeg og skal ha nettbrett. Jeg har bare stasjonær pc, så nå vil jeg ha noe mer mobilt. Praktisk hvis jeg vil skrive litt og sånn når jeg er på farta, og så e-bøker etterhvert

    2. Nettbrett. Uff. Jeg klarer ikke helt venne meg til det der. Har hatt det siden juli og blir bare irritert når jeg prøver det istedenfor pc. Lykke til. ;o)

    3. Mariann Sæther Tokle: Jeg har bare et 7′ som ikke er sÃ¥ stor, men jeg er veldig fornøyd. Lett Ã¥ ta med i veka og blogge, og sjekke andre sosiale medier. Litt uvant Ã¥ bruke men det kommer seg.

    4. Ja, det er mange som bgynner å få av de litt mindre for tiden. Jeg har iphone så jeg vil ha noe jeg kan lese bøker på og skrive masse, så nå har jeg kikket og bestemt meg for en Samsung:) Men det blir ikke enda:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg