Hallo, hvor ble helgen av?

Det er merkelig at helgene og fridagene skal gå så veldig fort.. Nå har jeg hatt 3 sammenhengende fridager, og de har gått så fort at jeg nesten ikke har klart å følge med. Det har stort sett skjedd noe hver dag, så jeg har jo ikke akkurat sittet på baken å latet meg. Jeg har storkost meg i helgen, og jeg fått gjort masse å har vært med gode venner…, da skal man ikke klage. 

Selv om jeg har masse å gjøre på jobben i ukedagene så går ikke de like fort, eller de virker ikke som om de gjør det. Nå som jeg lengter etter vår og varme skulle jeg ønske at de fikk litt fart på seg.

Vet ikke jeg, men vinteren blir tyngre og tyngre for hvert år jeg blir et år eldre. Husker at foreldregenerasjonen snakket om dette da jeg var barn/ungdom, men jeg kunne ikke forstå hva de pratet om. Den gangen syntes jeg vinteren var topp, og nøt hver eneste dag med snø. Desto mer snø, desto mer happy var jeg. Nå skjønner jeg godt hvordan de følte det, for nå er jeg der selv!!!

Nå skal jeg ikke beklage meg over uka som snart begynner, for det er jo noe å se frem til… Først så gleder jeg meg til at jeg kan begynne å bruke Samsung Tab’n min, og så blir det lunch med en venn som jeg ikke har sett på en god stund og så er jeg veldig spent på om det blir billetter til My Fair Lady eller ikke. Det er sikkert mange andre små ting å glede seg over i hverdagen så uka kommer nok til gå unna alikevel :o))

Jeg skulle ønske at jeg var trøtt sånn at jeg fikk sove, men nei da denne dama er lys våken å kan holde det gående i flere timer til. Jeg har hatt korte perioder før om årene hvor jeg var sånn at jeg ikke sov mer enn 2 – 3 timer per natt, og trengte heller ikke noe mere. Disse periodene varte skjelden lenge, og det var lang tid mellom hver gang de kom. Nå har jeg holdt på siden i høst uten at det blir noen forandring. Jeg har forøkt å tvinge meg til å holde meg våken sånn at jeg skal komme inn i en normal rytme, men det skjer ikke. Jeg har vurdert å be legen om innsovningstabletter eller sovetabletter, men så har jeg ikke lyst til å bli avhengig av det heller. Nå ja, jeg får sitte oppe en stund til å se på CSI New York så får vi se om øyelokkene begynner å glippe :o))

11 kommentarer
    1. Deilig når man faktisk ikke trenger mer enn to – tre timers søvn, og man klarer seg, men fy søren så godt det er å våkne opp etter å ha sovet 8 timer

    2. Med 2 timers nattesøvn hadde ikke jeg klart å stå opp, må ha 7 timer. Og enig med deg, helgene raser av gårde 🙂 Utrolig flott header-bilde du har, hvordan får du så fine bilder? Jeg klarer ikke å lage ramme dill-dall rundt mine egne bilder.

    3. Må sove mye mer, ellers er dagen etterpå veldig tung. Synes ukene går veldig fort nå…… Har lyst til å holde igjen tiden for bare å kunne leve mer intenst her og nå. Ha en superfin uke!

    4. Trengte heller ikke mer enn 3 timers søvn tidligere, men det er lenge. lenge siden det .. ;o) Håper det ble litt søvn på deg, slik at uka begynte litt godt. God mandag til deg fra meg.

    5. Og der var mandagens arbeidsdag slutt, utrolig 🙂 Jeg hadde en tid jeg ikke fikk sove mer enn 3 timer hver natt og det gikk ikke lenge før jeg ble ukonsentrert og sur på hel verden 🙁 Fikk tips om Valerina Forte, det er reseptfritt og bare laget av naturprodukter, kjøpte dem på Apotek 1. Det tok noen dager, men så kom Ole Blund i hundre, herlig, he he.

    6. Lisbeth Pedersen: Jeg er jo litt svingstang når jeg står opp etter så lite søvn, men må man opp så må man, hehehe!! Headeren har jeg funnet ved å søke på google.no på Fantasy, Faerie og da popper det opp mye fint :o)) Jeg bruker noe som heter PhotoScape for å få rammer rundt bildene. Det redigerer bildene dine oxo. Det er gratis og du finner det på http://www.photoscape.org. Lykke til :o))

    7. lulltove: Skulle ønske at jeg fikk det til, men kroppen vil bare ikke… Samme hvor mye jeg forsøker å roe meg ned og tømme hode for tanker!! Ha en kjempefin uke du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg