Snart er det helg

Siden jeg skal ha en feriedag på fredagen begynner helga allerede i morgen ettermiddag, og jeg gleder meg virkelig til en langhelg nå. Jeg har jo fortsatt 5 – 6 feriedager igjen som ble overført fra 2012, og sjefa vil gjerne at jeg tar de ganske tidlig på året. Jeg lovet å sette opp et forslag til når de skulle avvikles til mandagen. Har ikke vært så flink til å ta meg feriedager når jeg ikke skulle noe spesielt, og derfor ender jeg opp med et overflod av feiedager på slutten av året. Lovet at jeg skulle være flink nå i 2013 til å ta noen dager jevnt over året… Er jo deilig med langhelger selv når man ikke har noe planlagt

Denne lørdagen skal jeg ha Anne og Kine her, og vi skal ha terteskjell med reker og fiskepudding… Når jeg var hos Anne forrige helg kom jeg til å nevne at det har jeg ikke spist etter at mamma døde, og hun har vært borte siden 2006. Bare jeg tenker på det får jeg helt vann i munnen for det er så godt :o)) Vi skal samles for å se på MGP delfinalen fra Florø og koze oss med god mat å skravle masse. Antagelig så kommer vi til å skravle såpass mye at vi ikke kommer til å få med oss så veldig mye, hehehe!!

I lunchen i dag var jeg nede på Lucky Duck og kjøpte meg noen flere såper, for nå hadde jeg bare en igjen i skapet. Pleier å kjøpe noen stykker av gangen så har jeg. Huden min blir så tørr av vanlig dusjsåpe så jeg har måtte slutte å bruke det. Jeg måtte forte meg å smøre meg inn med bodylotion med en gang, hvis ikke ble huden som et panser. Når jeg bruker såpene fra Lucky Duck så blir jeg ikke sånn, og jeg kan faktisk klare meg uten bodylotion en dag oxo. Kjøpte litt forskjellige dufter, noen hadde jeg faktisk ikke prøvd før… men godt luktet de i allefall :o))

Vi får noen nye arbeidsoppgaver nå utover på produkter vi ikke har jobbet med før, og i forkant av det var vi på et lite minikurs på slutten av dagen i dag. Det gikk ut på å bli kjent med et nytt datasystem hvor disse produktene ligger. Jeg syntes ikke det så altfor innviklet ut, men det blir sikkert litt usikkerhet når man skal ta de første sakene tenker jeg. Men, brrrrr det møterommet vi satt på var svinkaldt, noe vi viste fra før så vi hadde gardert oss med tjukke sjal og jakker for ikke å fryse. Selv på sommeren er de rommene i den etasjen kalde, og akkurat da kan det være litt behagelig men ikke nå.

På veg hjem gikk jeg innom Rema på Lilletorvet og kjøpte meg en pai med skinke til middagen… Matlysten har vært veldig dårlig de siste dagene, men i dag var jeg faktisk veldig sulten å det smakte himmelsk godt. Det var en stor pai, så det ble igjen en god del, men den slang jeg i kjøleskapet til en annen dag.

Det har blitt ganske sene kvelder hele denne uka, noe som har gitt veldig lite søvn… Kanskje max 3 timer, og det går ikke i lengden vettu. Jeg har motstått lysten til å legge meg til å sove etter middagen i dag, så nå er jeg veldig trøtt, og har tenkt til å krabbe til køys… GOD NATT!!

 

6 kommentarer
    1. Jeg jobber vanligvis sånn at jeg har fri på fredager (altså fra den jobben som ikke er her på blogg.no), men denne uken skal jeg ha fri torsdag også – så jeg har faktisk helg allerede nå 😀 Liker helg 😀

    2. Fikk vann i munnen her også, – spiste skjell med reker og fiskepudding en av dagen får jul, – og det hadde jeg heller ikke spist på superlenge!!!
      Selv skal jeg jobbe gjennom hele helgen!! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg