Back in Casa Fres og Knurr

Det har vært en koselig kveld hos Anne med deilig Taco til kveldskoz. Det var så lenge siden jeg hadde spist det så jeg hadde helt glemt hvor godt det egentlig var.

Jeg hadde tatt med meg PC’n som lå i egen veske. Den ble Felix helt betatt av og la seg oppå den, og der ble han nesten liggende til jeg skulle hjem igjen.

Jeg ringte Anne før jeg dro å spurte om hun ville være med en snartur på Black Design, og det ville hun vøttø. Skulle egentlig bare kjøpe meg noen lys men endte opp med å kjøpe en ny lykt. Den er maken til den jeg kjøpte for noen dager siden, bortsett fra at den var litt høyere. Det så jeg først når jeg kom hjem.

Kjenner at jeg er litt sliten så nå går jeg å legger meg, god natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg