Hva er det som banker?

Jo det er helga som vil inn… Fatter ikke hvor fort denne uka egentlig har gått, for det var som i går at jeg begynte på jobb igjen etter ferie og sjukemelding. De første to dagene hadde hjernen litt problemer med å konsentrere seg og huske ting, men så gikk det bedre. Rart det der :o)) Det har vært mer enn nok å gjøre, så hode hadde bare å samle seg sånn at jeg fikk gjort det jeg skulle.

I morgen er den store flyttedagen på jobben da alle kommer til å pakke og flytte på seg, men vi har gjort dette så mange ganger at det kommer ikke til å bli noe problem. For min avdeling så blir det bare å flytte 5 meter tilbake til der vi satt sist, noe jeg syntes er flott. Vi har fått beskjed om at vi kommer til å flytte på formiddagen, og siden skapene våre allerede er på plass er det kun datautstyret, stol og skuffeseksjon som vi ordner selv i morgen. For mange vil flyttingen skje i helgen siden de skal skifte etasje eller kanskje helt i enden av den etasjen de sitter i dag.

Det ble veldig lite søvn i natt oxo, så jeg var veldig trøtt og sliten i sta… Hadde egentlig tenkt å tvinge megselv til å holde meg våken til det var på tide å legge seg, men det gikk ikke. Var nødt til å krabbe under dyna en liten stund, en stund som ble 1,5 time gitt. Jeg var ikke bare trøtt men utrolig frossen oxo så det var godt å komme under den varme dyna en stund, og jeg var borte før jeg viste ordet av det. Når jeg våknet opp lå det en pus inntil magen min og en annen nede ved bena mine, nusslingene :o)) 

Jeg jesper vist fortsatt jeg, så jeg kan nok like godt krabbe tilbake til senga igjen… Klokka er allerede 00:30 så det ville vel være ganske lurt å legge seg så kanskje, bare kanskje jeg kunne våkne i morgen å være litt mer utvilt enn jeg har vært de siste dagene. Blogges!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg