Endelig litt bedre

Hele denne uka har jeg våknet opp og følt at jeg bare vil snu meg rundt å fortsette å sove videre, men i dag føler jeg en en viss fremgang. Ikke sov jeg så lenge, og jeg var ikke så slapp i kroppen som jeg har vært de andre dagene. Det er en hærlig følelse :o))

Når jeg nå føler meg litt bedre skal jeg i veldig avslappet tempo begynne å skifte gardiner i heimen. Jeg skal ta dagen til hjelp å ikke stresse i det hele tatt, så kanskje jula blir helt pakket bort i dag :o)) For helt ærlig så begynner det bli på tide å få den avsluttet en gang for alle. Jeg lærte definitivt noe av lørdagens hardkjør…., ikke gjøre det samme igjen å heller bruke lengre tid å vile litt innimellom :o))

Frøknene Lillepuzdatter av Skånevik våknet til liv da jeg fant fram gardintrappa, for den bare digger de å løpe opp å ned på. Det er om å gjøre å sitte på øverste plan og så småslåss med søster for å beholde plassen. De kan holde på i evigheter med det, og det er like fornøyelig å se på hver gang, hehehehe! Da jeg skulle ta bilde av dem satt de som tente lys, men i det jeg trykte på knappen ble det fart i dem å det syntes jo på bilde, blås i det!!

Da jeg sto opp i dag var himmelen nesten blå og det så ut til å bli en solrik dag, men nå har det begynt å skye over så jeg misstenker at nedbøren vi skulle få i går kanskje kommer i dag i stedet. Vi har  – 2C ute så det er en fin vinterdag uansett, som ikke jeg har tenkt å bevege meg ut i. Jeg har det jeg trenger i skapene, og venter litt med å gå ut tenker jeg.

4 kommentarer
    1. Godt Ã¥ høre at du er bedre sÃ¥ pass godt pÃ¥ deg selv nÃ¥. Ta det rolig med julesakene det er jo ikke lenge til jul… Har ikke tatt ned julegardinene i stua men det kommer, det kommer.

    2. hobbyting: Å nei du, jeg ser fram til en laaang fin vår og sommer før jeg skal glede meg til jul igjen, hihihihi!!! Gardinene er tatt ned og nye hengt opp, og rene duker er oxo på plass, men jammen ble jeg sliten gitt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg