Doggie Doo

Når man er hjemme, sjuk og ikke orker så mye blir det jo at tv’n blir ens kompis av og til på dagen… I dag satt jeg å så på en av Boomerang, en av barnekanalene, og i reklamepausen som selvsagt er rettet mot barn, kom en en snutt om Doggie Doo. Det er en leke som er en plast hund, dax eller ovnsrør, som barnet skal mate å så klemmer de på en spake når de “lufter” den og da bærsjer den. Med en gang måtte jeg le, men hærlig talt så syntes jeg det var en merkelig leke. Nå har ikke jeg barn selv, men jeg er ikke så sikker på at jeg ville ha kjøpt denne i allefall.

Er dette en leke du ville ha kjøpt til ditt barn eller kanskje barnebarn?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg