Hope i get well soon….

Etter å ha ligget på sofaen å spist febernedsettende og drukket litervis med farris og vann skulle man tro at jeg burde vise en viss bedring. Buuut nooooo!! Målte nettopp tempen å den ligger over + 39 fortsatt, og det verker i hode og halsen. Det var slettes ikke sånn jeg hadde forventet å begynne det nye året, med å ligge rett ut. I tillegg til at man føler seg helt elendig så er det oxo utrolig kjedelig for man orker jo ingenting, så prøver man å sove mye men tilslutt orker man ikke det mer heller. På tv er det jo ingenting, så det er ingen hensikt å ha den på en gang.

Når Ibux’n begynte å fungere en kort periode tok jeg fram strikketøyet for å ta noen runder på pulsvantene mine… Jeg har kommet så langt at jeg har felt av for tommelen + et par ekstra runder så jeg regner med å bli ferdig i morgen. Jeg kommer nok til å bli hjemme i morgen oxo, for det må skje et mirakel hvis feberen min kommer til å synke såpass mye at jeg orker å gå. Håpe kan jeg, men sansynligheten er ganske liten.

Pusene har vært like dorske som meg mye av dagen, men i sta slapp jeg de ut på balkongen en stund å da ble det fart i frøknene når de kom inn igjen. De løp rundt stuebordet, opp i sofan å over meg, så ned på gulvet å oppover klatrestativet i en voldsom fart. Begge to satt på toppen, og da måtte de jo finne ut av hvem som skulle ha plassen. Vinja gikk av med seieren denne gangen, og hun satt der som den rene dronningen å så ned på søsteren som var henvist til platen nedenfor, hehehe!!

Den tjukke tåka som lå helt ned på bakken tidligere i dag, gled sakte men sikkert til side å her oppe i høyden fikk vi faktisk glede av sola en kort periode :o))

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg