Tjukk som grøt……

Det straffer seg å sitte oppe til langt på natt når man skal tidlig opp neste morgen….. I dag var en sånn dag hvor jeg nesten ikke klarte å komme meg ut av senga når klokka ringte, for at jeg hadde sittet oppe så vanvittig lenge i går kveld… Blir litt sånn når jeg finner frem PC’n, da glemmer jeg nåde tid og sted, hehehe!!


Denne tjukke grøten var det som møtte meg utenfor døra til morran i dag…. Klokka var litt før 8 på morningen, men det føltes nesten som om det var midt om natten. I tillegg var det ganske surt og kaldt der ute, så jeg skrudde opp varmen på + 23 i bilen. Tok ikke lange stunden innen det ble ordentlig varmt og godt :o)) Jeg brukte en evighet for å komme meg ned til byen, for det var milelang og til tider stillestående kø… Jeg blir ganske rastløs når det står for lenge stille… 

Arbeidsdagen begynte med å løpe i møte i HK-klubben for å få siste info angående omorganiseringen… Det var ikke så veldig mye nytt akkurat nå, men det er jo utover nå som ting begynner å påvirke oss arbeidsmaurene. Det er nå vi skal innplasseres eller ikke, og om hvem andre vi skal samarbeide med… Om en måned skal hele den nye organisasjonen være sånn nogelunde på plass, og det skal bli godt å endelig vite….!!

Gikk tidligere fra jobbe i dag for å rekke hjem til vaskekjelleren… Jeg hadde så mye vask at jeg klarte nesten ikke å løfte IKEA bagen å bære den ned i kjelleren. Alt sengetøyet mitt måtte jeg drasse opp igjen uvasket, for tørkerommet kunne ikke brukes siden vifta hadde gått i stykker. Vaktmesteren hadde hengt opp en lapp om at noen skulle komme å fixe den, men jeg skulle ønske at han hadde hengt en lapp i oppgangen oxo…. Da hadde jeg sluppet å slepe mye av vaska først ned og så opp igjen, arg!!! Jeg kunne selvsagt ha kjørt sengetøyet i tørketrommelen, men hadde blitt så seint ferdig at jeg gadd ikke.

Denne uka er snart over for meg siden jeg skal ha feriedag på fredag og får en ordentlig langhelt… Gleder jeg meg til det, å jaaaaaaaaaaaaa!! Tenkte kanskje å bake noen boller i helgen, for nå har jeg bare 2 stk igjen i fryseren, og det er litt lite hvis noen skulle droppe innom….

Nå vil øyelokkene mine helst lukke seg, og forbli lukket så jeg tror jammen jeg skal være “FLINK PIKE” å krype under dyna nå…., jesp!!

4 kommentarer
    1. hobbyting: Njaaa, jeg kan være enig i det når det er vinter, men jeg har ikke lyst til at den skal komme riktig enda…. Må vente til etter mandagen i alle fall, hehehe… for da skal jeg legge om til vintredekk på bilen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg