Bilder fra dagens lunch-tur….

Dagen var ganske hektisk før lunch, og hodet mitt surra så jeg bestemte meg for å ta meg en tur ut for å lufte meg…. Bestemte meg for å gå en runde jeg vanligvis ikke pleier å gå, og endte opp med å gå oppover Storgata til krysset Hausmannsgate og så over Akerselva……. Det var jo ikke det mest strålende været, men temperaturen var behagelig…. så behagelig at det var for varmt med den tjukke vinterjakka jeg hadde på meg i dag….












Med alt gravearbeidet som foregår overalt i Oslo, er ikke alle stedene i byen så pene å se på. I lang tid har de holdt på å lage ny gangvei langs Akerselva, og det ser helt forferdelig ut, men det blir sikkert bra til slutt når alt er ferdig :o)) 

Kneet mitt har vært veldig stiv både i går og i dag, så jeg var spent på om det ville holde til noen tur, men det gikk relativt greit. Det ble litt hovent etter turen og litt vondt, men ikke verre enn at jeg sto ut. Hva som har gjort det så stivt nå aner jeg ikke, men jeg håper at det går tilbake igjen ganske raskt. Jeg er så lei av kroppsdeler som ikke fungerer som de skal, og som gjør at hverdagen blir så innmari slitsom. Det bekymrer meg litt at kneet er så ille nå, for jeg vet at når kuldegradene kommer vil det bli enda verre. Da stivner de helt og jeg har store problemer med å bøye knærne…. Nei, nå må jeg slutte å syte og klage…, blir ikke noe bedre av det!!

Var så happy i dag da jeg fikk sendt avgårde mine 8 tilbud i dag å tenkte at nå fikk jeg et lite pusterom til de neste skulle ut…. Den gleden varte ikke lengre enn til slutten av dagen, for da deiset det ned et nytt et med tre beregninger som må være ferdig på mandag… Det var ikke noe kompliserte greier, men det manglet informasjon som jeg syntes burde vært på plass når vi får det så sent!!!! De andre hadde flere med frister rett rundt hjørnet så jeg tok det selv, og satt litt lenger i dag for å få startet på dem. Det er høytid for tilbud nå, så det blir ikke noe mindre av dem de nærmeste ukene….


Fordens parkeringskompis har vært borte et par dager, men i dag var den hvite Jaguaren tilbake igjen…. Det er en veldig lekker bil, og eieren er litt av et øyegodis han oxo :o))

Etter middagen var jeg ganske sliten, så jeg slang meg på senga for å dorme litt å se på tv…. Ble ikke mye tv titting der i gårn gitt, for jeg sovne skikkelig å våkna ikke før kl 21:30… Nå som jeg egentlig burde vært trøtt og gått å lagt meg er jeg lys våken å ikke trøtt i det hele tatt. Ender vel opp med å sitt oppe en stund for å se på Castle og CSI, så får vi se om øyelokkene blir tunge etterhvert.

6 kommentarer
    1. Fine bilder fra byen og mye jeg kjente igjen, jeg har bodd i Borggata på Grønland i noen måneder for lenge siden og kurset jeg gikk på var i Kirkegata. Minnet om Pikepensjonatet til Frelsesarmeen er ikke udelt gode, men ble kjent med mange flotte mennesker fra hele landet som også bodde der.

    2. hobbyting: Jeg syntes det er gøy Ã¥ ta sÃ¥nne turer, og se igjen steder jeg ikke har sett pÃ¥ mange Ã¥r. Noen ganger blir man gledelig overrasket over at ting ikke har forandret seg nevneverdig, mens andre ganger er ingenting som det var… Fint Ã¥ kunne forevige det oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg