Kjente det pÃ¥ gikta….

Allerede i det jeg krabbet ut av senga kjente jeg på kroppen at det var kaldere ute, og ganske riktig når jeg så på gradestokken var den under nullpunktet…. Jeg slapp pusetassene ut på balkongen som jeg vanligvis gjør på morningen, men de ble ikke der lenge. De løp en snartur ut, og kom inn igjen med kalde pelser å gikk ikke dit igjen :o))


Etter at jeg var så dårlig i forrige uke har jeg vært frossen, og i helgen dykket jeg inn i klesskapet og fant fram vinterjakken med pelskrave…. Den har vært god å ha, og i dag uunværlig når gradestokken forsvant under frysepunktet. Inne på jobben var det oxo kaldt i dag, og fra tid til annen kom det noen kalde gufs under pulten…., brrrr!! For en stund siden klaget vi på at det trakk så fælt, og da kom de å gjorde noe med aircondition å det var bra. De to siste dagene derimot har den kalde gtrekken kommet tilbake for fult, så vi må nok si i fra igjen.


Gikk allerede kl 14 i dag fra jobben for å nå fysiotimen mine, som jeg sårt trengte… Når jeg var ferdig der var det å reise i full fart ned på Oppsal for å gå til fotpleie, som var på høy tid. For første gang på lenge hadde jeg ikke vondt i noen tær før jeg skulle dit, og jeg kan ikke huske når det var sånn sist. Hælen min derimot var ganske øm i dag, selv med støttebandasjen på, men etter at Kristin masserte føttene mine så ble hælen definitivt mykere og ikke så vond. Jeg burde kanskje gå et par ganger i uke å få fotmassasje for å få orden på den :o))


Før jeg satte nesa hjem over igjen var jeg innom Labben Hund og Katt for å kjøpe tørrfór og kattesand til pusene. Da fikk jeg denne duppeditten gratis… Her skal kattene ligge og gnu seg inntil på sidene og på toppen fulgte det med noe gresslignende som jeg tømte oppi. Det var tydligvis helt toppers for de ble helt ville begge to. Jeg hadde ikke trodd at de skulle bry seg om greia i det hele tatt, men der tok damen helt feil gitt. Vi får se om den er like populær når det har gått noen dager, for alt er jo mer gøy med en gang……..

Til forskjell til hælen min så har kneet mitt ganske bra i dag oxo, litt stivt ble det jo når jeg sitter for lenge på jobben…. Etter å ha rørt på meg litt og brukt bene mykner det opp igjen, og jeg klarer nesten å rette det ut. Problemet er jo bare at jeg er så utålmodig og syntes at ting tar så innmari lang tid. Skulle helst ha vært bra i går vøttø…..

Til tross for at det har vært kaldt i dag, så har det alikevel vært fint var… MASSE sol og blå himmel og det har jeg har lagt inn søknad om i lang tid fremover, men det spørs bare hvor lang behandlingstid det er på søknaden. I mellomtiden kan det jo bli litt av vært, hehehe!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg