Oi, som den svaiet…..

Kattene løp etter hverandre igjennom heimen tidligere i dag, og opp og ned av klatrestativet…. Plutselig oppdaget jeg at stativet svaiet frem og tilbake som en flaggstang i en tornado. Vinja satt på toppen og skjønte ikke helt hva som skjedde, men det gjorde jeg…. Pusene har nemlig løpt opp og ned så mange ganger at det hadde skruen i taket hadde skrudd seg lø.


(arkivbilde) O’Boy tenkte jeg, for det betydde at jeg måtte klatre opp under taket på stigen for å feste det igjen…. Har du høydeskrekk så er ikke det så veldig festlig akkurat, men det var ingen andre til å gjøre det å da var det bare å sette i gang. Jeg datt ikke ned, og stativet ble forsvarlig festet igjen så nå detter det ikke over ende når pusene trimmer opp og ned, hehehe!! Når jeg holdt på å feste det måtte de jo være med å se hva jeg drev på med. Vinja satt rett ved siden av meg på huset å glate å strakk seg for å se ordentlig… Dette var jo så utrolig spennende å se på, hehehe!!


Dette gjør jeg i allefall ikke i dag….. I går var kroppen min mer vennligstilt enn på flere dager, men i dag var det rett i kjelleren igjen… Det føltes ikke så ille så lenge jeg lå i senga, men i det jeg skulle stå opp var den ikke så velvillig lenger. Begge knærne mine var stive og jeg klarte nesten ikke å bøye dem, og så var det denne forbaskede hælen min som oxo var vond. Det var nesten sånn at man mistet motet, men som den positive personen jeg egentlig er så lot jeg meg ikke lokke i den fellen. I stedet for å sette meg til å ynke meg å syntes synd på megselv begynte jeg pent og pyntelig å vanne blomster, og da fikk jeg jo rørt litt på meg. Når knærne hadde blitt litt mykere satte jeg i gang med å støvsuge heimen og balkongen. Vanligvis pleier ikke pusene å være så happy når mammen deres støvsuger, men i dag viste Vinja en enorm interesse og fløy foran å skulle kikke hele tiden, hehehe!!

Vi har vært veldig heldig med været i dag oxo…. Det var litt overskyet på formiddagen, men så sprakk det opp med blå himmel og masse deilig sol. Jeg satt uten på balkongen i flere timer å bare nøyt den fine været. Tok med Bose-høytaleren ut på balkongen å koblet til iPod’n og så satte jeg på Medwyn Goodall som er det beste jeg vet når jeg skal slappe av…. Musikken hans er bare så hærlig :o))

 

musicnodes

Medwyn Goodall: Medicine Woman
4 kommentarer
    1. Disse bebiene dine har det godt <3 Dette var jammen ett stort klatrestativ 🙂 Kan tenke meg at bebiane dine koser seg max 🙂
      Har du begynt med joga 🙂 Så flink du er søsteren :)Stolt av deg 🙂
      Klem :))

    2. lailasfoto: Nei du kjære søster, ikke noe yoga pÃ¥ denne dama… Du fÃ¥r lese det jeg skrev under bilde sÃ¥ skjønner du hvorfor :o))

      Ikke noe er godt nok for pusene mine vettu, barna mine det :o)) De elsker dette klatrestativet, og bor på toppen av det, og krangler om hvem som skal ha beste plassen :o))

    3. hehe du er skjønn da 🙂 Vi får ta sofa joga-dvs å holde fjernkontrollen,, og tenke på godis :)) Slik gjør jeg :o)
      ja bebiane dine har det godt,uten tvil 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg