Deilig med ny veis…

Når jeg gikk til frisørdamen i dag, følte jeg meg som ei gammal utvasket skurefille… Ettervekst så brei som en 4 felts motorvei, som lyste hvitt til alle jeg snakket med. Jeg merket at når folk snakket til meg, så de meg ikke i øynene men oppe i hårfestet mitt, og det var ikke spesielt festlig.


Vakker, nei ikke spesielt, men en forbedring fra det tidligere bilde kan man jo si, hehehe!! Frisørdamen fortalte at hun kanskje ikke kommer til å fortsette som frisør lenger. Hun har to barn, og det passer dårlig med lange arbeidsdager. Så nå skal hun prøve seg som ringevikar i barnehage rundt om på Romerike, samtidig som hun jobber noen dager som frisør. Det blir trist å miste henne, men jeg forstår jo at hun må tenke på familien sin først!!

Regnet har øst ned i hele dag i mer eller mindre grad… Allerede før jeg kom inn til frisørdamen ble jeg klissvåt til langt oppover knærne, og bedre ble det ikke senere heller. 

Etter at jeg var ferdig hos frisøren dro jeg en kjapp tur ned på Ultra for å handle litt…., for jeg hadde jo greid å glemme noe når jeg var der om torsdagen. Skriver jeg ikke huskelapp, så kan du banne på at det er en eller to ting jeg ikke kommer hjem med.  Monica ringte meg da jeg var ferdig å handle, og jeg trodde at det var for at vi skal dra for å få sjekket ut anlegget hennes… som ikke vil hente frem noen radiokanaler fra nettet. Det var ikke det, men et spørsmål om jeg ville være med på gratiskonsert… Nå har jeg dessverre glemt hva bandet het, men jeg regner med at hun kommenterer det om ikke lenge!!!!!!!!!!!!! Jeg sa nei til konserten pga det ustabile været… Orket ikke tanken på å stå ute regnværet med den vonde skulderen, som helst vil være inne i varmen om dagen :o))

Siden været er så ustabilt og guuuufent har jeg slengt meg ned i godstolen for å se litt film… Ikke så lett for Ronja holder på å hærje med rotta si, mens hun forsøker å gjemme seg bak gardinene… De er ikke så lange at hun helt får det til, og det er så morsomt å se på henne når det går opp for henne at gardina ikke kan gjemme henne, hehehehe!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg