Bort med etterveksten …

Etterveksten min hadde virkelig kommet fram i dagen, så jeg er glad at jeg hadde time hos frisøren i dag. Akkurat i det jeg skulle gå ut av bilen på p-plassen bøtte det med regn… Jeg ble så våt oppover buksene mine, og jeg håper jeg blir tørr til jeg skal hjem igjen.

Skriiilk….. Man ser ikke mye vakker ut der man sitter med farge i håret, hehe!

Jeg har brukt Studio Style Frisør på Oppsal siden Tom og Rita Lilleløkken åpnet den for mange år siden.

På tide å skylle ut fargen….

2 kommentarer
    1. Det var da et sjarmerende bilde! ;o) Ettervekst .. ja, jeg har altså valgt å ikke farge det. Ikke enda. Jeg striper det med lyse striper og så håper jeg at alle tror gråblonde som lyser mot dem på den siden jeg har håret kort bare er bleika det også ..

    2. Marit: Skulle ønske at jeg slapp å farge det, men når min egen farge har blitt helt hvit har jeg ikke noe alternativ syntes jeg. Har ikke lyst å gå rundt som Marilyn Monroe akkurat, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg