Fottsingene skal fĂĄ pleie og velvære…..

Det blir ingen lang dag på jobben i dag :o)) Jeg må gå ca 14:20 for at jeg skal kunne rekke min 6 ukers fotpleie time hos Kristin, og det er noe fottsingene lenger veldig etter. Siden jeg var der sist har jeg hatt skikkelig problemer med løse neglebånd på lilletærne og en knekt negl på den ene stoetoa, au au au au…!!


Uten denne velværetimen ca hver 6 uke hadde føttene mine ikke vært særlig samarbeidsvillig…. De bare MÅ HA det, hehehe!! Er dette noe som kommer alderen kanskje, for de var ikke så ille før om årene…??

Det ble ikke noe tur i Dyrebutikken i går, så jeg får se om jeg tar meg en tur etter at jeg er ferdig hos fotpleien!! Det er ikke det at det haster så voldsomt, men jeg er jo veldig nysgjerrig på hvilket utvalg de har i butikken sammenlignet med på nettet. Helst vil jeg ha et klatrestativ som er høyt med flere etasjer som pusetassene kan sitte på. De er helt klart for lavt det de har i dag, og katter trenger å sitte høyt og ha oversikten over reviret sitt, hehe!!

Været i Oslo er litt av hvert…, overskyet med glimt av blå himmel innimellom… Gradstokken viste + 12 C dag jeg dro på jobben i dag å det er jo en forbedring kan man si…

Oooops, da var den lunchpausen ferdig om litt…. på tide å komme seg tilbake å gjøre en liten innsats før jeg skal gå :o))

Ha en fortsatt fin torsdag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg