The Queen’s Diamond Jubilee Concert


Egentlig burde jeg vel gå å legge meg, for jeg jesper snart kjeven ut av ledd…. Så fant jeg ut at det er konsert fra London på BBC Prime i anledning 60 års jubileet til Dronning Elisabeth, og den må jeg jo bare ha med meg… Masse kjente artister har allerede vært på scenen, Madness, Elton John, Stevie Wonder og nå kom Paul McCartney. I tillegg har det vært noe klassisk oxo… Det er tjukka fult med folk utenfor Buckingham Palac og oppover the Mall. En kompis er i London i disse dager, og jeg lurer på om han kanskje er i området…!!

Begge pusene har kommet inn for natta og ligger å sover…. Vinja lå ute på balkongen helt til for noen minutter siden, og der var det ganske kjølig… men hun skulle absolutt ligge der. Jeg lukket balkongdøra for jeg frøys, men lot kjøkkenvinduet stå åpent sånn at hun kunne komme seg inn når hun ville. Jeg skulle egentlig ha vasket kattedoen i kveld, men jeg hadde glemt å kjøpe sand i dag så det måtte vente til i morgen…

Nå tar denne damen kvelden… GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg