Ikke helt planlagt…..

Når dagen starter helt skevt med at man forsover seg, så har det lett for å fortsette resten av dagen…. I dag va en sånn dag, hvor jeg våknet før klokken ringte…. Så bra kunne man jo si, men problemet var at jeg hadde klart å sette alarmen helt feil, så da jeg våknet var det veldig sent allerede. Jeg hater bare å ha dårlig tid, men det var ikke noe annet å gjøre enn å sette inn turbogiret for å bli ferdig så fort som mulig….

Da jeg trådte inn døra på jobben var klokka 09:20, og jeg rakk akkurat å få logget meg på pc’n og programmene mine innen det var på tide å komme seg i det først møtet. Det gikk jo veldig fort fram til lunch, nesten litt for fort syntes jeg…

I dag begynner Oslo Tattoo Convention i Samfundssalen ved Sentrum Scene… Den holder på fra i dag til og med søndag, og jeg har tenkt meg en tur dit i løpet av helgen, men vet ikke helt vilken dag enda… Vi får se hvilken dag som passer best :o))

Ha en fortstat fin fredda :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg