Bare en snartur innom før jeg hopper i senga……

Himmel og hav så sliten jeg er…… Etter at jeg hadde spist middag i dag satte jeg i gang med å snu om på hele soverommet mitt, og jeg ga meg ikke før jeg hadde fått alt sånn som jeg ville ha det. Jeg har lenge villet gjort det, for senga mi har stått sånn til at de i blokka ovenfor kunne se rett ned i den. Hvis jeg hadde lyst til å slenge meg nedpå for å slappe av var jeg nødt til å trekke for gardinene, nå slipper jeg det… I stedet for å styre med gardinene har jeg heller slengt meg på sofaen i stua i stedet…

I løpet av våren og sommeren skal jeg pusse opp rommet med nytt gulv og trepanel på veggene, håper jeg at jeg har råd til i allefall. Deretter blir det ny seng, og en stor kommode…

Kjøpte meg 3 nye filmer hos Platekompaniet i dag… Hadde egetlig ikke tenkt til å gå inn der i det hele tatt, skulle bare opp i dyrebutikken for å kjøpe tørrfor til pusetassene. Det blir alltid noe mer når jeg “skal bare”, hehe!!




Av disse tre er det bare den siste her jeg har sett før for noen år siden, og jeg har lest boka oxo… Jeg likte begge deler, og når jeg så at de hadde filmen på Platekompaniet kunne jeg ikke motstå fristelsen for å kjøpe den. Gleder meg til å se alle tre..

Nå trenger både kroppen min å vile seg noen timer, så jeg skal rett å slett ta å legge meg, GOD NATT :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg