Filmkveld…

Min sløve søndag har nå gått over til kveld…, og jeg har benket meg godt foran tv skjærmen for å se på noen DVD-filmer. Først så jeg på Morning Glory med Harrison Ford, Diane Keaton og Rachel McAdams, som jeg syntes var litt treg til å begynne med.


Filmen handla om Becky som jobbet som produsent på en liten tv-stasjon, og som fikk sparken. Hun får etterhvert jobb på en ny tv-stasjon i New York for et nedleggingstruet morgenprogram. Hun ansetter Harrison Ford, som er en has been reporter og som er sur å grinete. Ting går ikke så bra, og tilslutt for hun beskjed om at seertallene er så lave at nå blir proppen dratt ut på programmet. På en mirakuløs måte klarer hun å snu tallene, og selv den sure rollefiguren til Harrison Ford snur om. En bra film som man bør få med seg, hvis du spør meg… 


Mad Money med nok en gang Diane Keaton, sammen med Queen Latiffah og Katie Holmes. Diane Keatons rollefigur blir nødt til å ta seg jobb da mannen mister jobben, og de er i fare for å måtte selge huset for å ha mat på bordet. Den eneste jobben hun får er som rengjøringsdame i samme firma som de andre to jobber med å makulere brukte og utslitte papirpenger. Hun får ideen om å stjele penger, og innvier de andre to som blir med… Blir de tatt, se filmen å finn det ut selv :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg