NÃ¥ banker hælja snart pÃ¥……

Det har blitt lite blogging etter at jeg begynte på jobb igjen etter påske…. Det har vært mer enn nok å gjøre, og når jeg har kommet hjem har formen min vært langt nede i kjelleren. Jeg har tilbragt kveldene under et pledd i stua, huttrende… Kan ikke huske sist jeg har vært så frossen i kroppen, og at det har tatt så lang tid innen jeg har klart å bli varm igjen.

Innimellom så reagerer korppen min sånn, og jeg vet ikke hva som er årsaken. Det er definitivt ikke kaldt hos meg, for gradestokken inne i stua har stått på 22 – 23 C. Det begynte å hjelpe sent på kvelden i går da Vinja kom å la seg oppå beina mine… Sakte men sikkert kjente jeg at føttene og leggene min ble varme…. å så snek det seg oppover til resten av kroppen.  Godt med levende varmkilder, hehehe!!

I går var det Fagdag på jobben, og mye av arbeidsdagen gikk med til å sitte i Aulaen å bli oppdatert på nye ting som skal skje fremover samt litt annet nyttig innen bransjen. Dagen var opprinnelig for rådgiverne våre, men vi fikk oxo anledning til å være med og det var veldig interresant :o))


Til helga er det Hagemesse på Lillestrøm, (13. april – 15. april) og den tenkte jeg at jeg skulle være med på…. Anne og Kine har oxo tenkt seg dit, så det blir vel til at jeg henger med dem. Jeg er fortsatt på jakt etter et nytt bort til balkongen, og håper på at jeg kanskje kan finne noe aktuelt der ute. På Plantasjen og andre steder hvor de selger bord har de ikke det jeg ser etter. Kan ikke ha noe som er så stort heller, for balkongen er ikke så bred.

Får ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå ut i lunchen, eller om jeg skal holde meg inne….. Det er litt utrygt for regn, og jeg har ikke tatt med paraply i dag…. Vi får se om 45 min hva jeg bestemmer meg for.

Det er godt å tenke på at det allerede i morgen er fredag, og to deilige fridager venter :o))

Ha en fortsatt fin torsdagsformiddag :o))

2 kommentarer
    1. Hei på deg. Håper du blir frisk igjen snart. :o) Her er det jobbehelg og kun fri lørdagen. Eller fri og fri, vi må vel stå på til denne stua er ferdig. Begynner å bli drittlei nå .. Ha en fin dag. :o)

    2. Marit: Å, det er nok ikke så farlig med meg, men takk for omtanken :o)) Lykke til videre med stueprosjektet, det skal bli spennende å se hvordan det blir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg