PĂĄskegave fra jobben

Vi fikk påskegave fra jobben i går… Det ble kjeramikk høne på egg til hver med sjokolade oppi. De varierte litt i farge….. Syntes de var søte jeg. Jeg skal ha den her på jobben til onsdag i neste uke da jeg tar ferie, men da blir den med hjem :o))

Jeg skal jo egentlig ikke spise sjokolade, så klue her er å bare ta en eller to per dag til kaffekoppen min… Når det blir tomt, må jeg bare passe på å ikke fylle det opp igjen, men jeg har på følelsen at jeg går på en smell i påsken :o/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg