Nok en fin dag her i Oslo….

Tirsdag, den andre dagen i uke har kommet godt i gang, og det ser ut til å bli en fin dag med mye sol ute. Ilfg værmeldingen skulle det bli opptil + 19C ute, noe som høres helt hærlig ut :o))

Etter fysio besøket i går føles armen og kroppen min helt mørbanket ut… Jeg begynte med en stund i massasjestolen, som virkelig tok i et godt tak. Det merker jeg godt i dag. Armen min var jo elendig da jeg kom dit, og det ble slettes ikke noe bedre etter at jeg var ferdig. Nå er jeg gått et par hakk tilbake, og armen og hånden er skikkelig doven igjen.. Det er til å bli gal av!!

Når jeg var ferdig med behandlingen ville han at jeg skulle dra i noen vekter, men det sa jeg klart i fra at jeg ikke orket. Nå må armen og skulderen få vile i noen dager, før jeg belaster den for mye. Jeg vil være litt forsiktig med den nå, for jeg orker ikke tanken på at den skal bli enda verre enn den er nå…

Tenker det blir en aldrig så liten tur ut i lunchen i dag, kjenner at kroppen har godt av å være litt i bevegelse… Kjenner at jeg stivner når jeg sitter for lenge stille å jobber, hehehe… Må gjøre noen små tøy og bøy innen jeg reiser meg, eller er bena så stive at det er vondt å røre på seg… Er som ei gammal trerot i dag, hehe!!

SĂĄnn da har jeg sytet fra meg, pĂĄ tide ĂĄ jobbe litt igjen :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg