Ikke lett nÃ¥r lyset gÃ¥r….

Nå har jeg sjekket litt rundt på forskjellige bensinstasjoner for å få skiftet lys på bilen min, men det gikk heller dårlig gitt. Endte til slutt opp med å ringe til SnapDrive, hvor jeg kunne få time i morgen tidlig… Da kunne jo ikke jeg, men det gikk greit torsdag morgen. Iflg han som tok i mot bestillingen så skulle de kunne fixe det mens jeg ventet, puh da er det i boks.

Gleden var kortvarig når det gjaldt å være smertefri og følelser i fingrene på vestre arm…. I dag morges var det tilbake like ille som før, sukk!! Jeg må jo innrømme at jeg blir ganske deppa innimellom når det tar så lang tid, uten noen serlig bedring. I dag er en sånn dag hvor jeg føler at jeg er på god vei ned kjellertrappa, men jeg tviholder meg fast i gelenderet i 1 etg for ikke å se helt svart på det. Det går over, men like hyggelig mens det holder på.

Jeg fikk innvilget fridagen min neste uke, så nå er det bare å reise på Harrytur til Sverige for å shoppe litt. Kjenner at jeg gleder meg litt, siden det er en god stund siden sist jeg var der. Det er noen ting jeg har savnet i kjøleskapet og fryseren, så det er greit med en tur nå :o))

Nå må jeg være produktiv i 30 min til frem til lunch…. Det er noen ting jeg må ha ferdig innen da.

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

2 kommentarer
    1. Hallåis!!!! Åååh kor irriterende det er med disse billysa, bilene er jo så komplisert bygget nå for tiden at det er håpløst for oss vanlige folk og skifte ei pære.. Bra du får hjelp.
      Stakkars deg med den vonde armen, håper du blir fort frisk, og kom deg opp av kjellern fort!!! det er en ordre. kanskje du skulle vurdert operasjon? Husk det er veldig lang ventetid så ta det opp med legen din fort.
      Ha en flott dag videre snuppa, sender trylleri til deg sånn at du blir frisk igjen.. hehehe

    2. Allis: Jeg savner de gode gamle bensinstasjonene jeg, der fikk man hjelp til Ã¥ skifte bÃ¥de det ene Ã¥ andre…. Noen ganger betalte jeg ikke engang, det var en del av servicen :o))

      Jeg har kommet meg opp og er godt plantet i 1 etg. nÃ¥… Pust, det var tungt, hehehe!! Usj, den armen kan noen fÃ¥ gratis av meg gitt, bare trøbbel med den. Tenkte nettopp pÃ¥ at jeg skulle bestille en time hos legen, for i allefall fÃ¥ en rekv. til bilde av skulder og arm.. Kan jo hende det er ting som skjer der som ikke fysio kan gjøre noe med :o((

      Hehehe, litt magi kan nok hjelpe kanskje…. Vi fÃ¥r nÃ¥ se, hihihih!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg