Sløv søndag foran tv’n…..

Enkelte dager er bare sløve, og i dag har det faktisk vært en sånn dag. Jeg har stort sett sittet i godstolen å glant på sport, og det var jo litt å glane på oxo. Først Vasaloppet, hvor vi ikke helt klarte å nå toppen, så skiskyting for herrer som heller ikke gikk så bra, så sprint for herrer og kvinner hvor Marit Bjørgen reddet de norske fargene nok en gang, og nå er det skiskyting for kvinner hvor Magdalena Neuner ser ut til å utklasse de andre. Tora Berger lå på 6 plass i sta………


Jeg har ikke bare sittet med øynene på halv tolv å glant på tv, nei dag!! Dro frem strikketøyet med pulsvantene jeg begynte på for en stund siden. Den ene var bare noen runder fra å bli ferdig, og nå er begge to ferdig. Vel nesten da, jeg har igjen å feste tråder…. Det er bare 4 stk siden jeg slapp å skifte nøste, og godt er det for det er noe av det mest kjedeligste jeg vet. Å feste tråder altså, hehehe, men det må til det oxo.


Ronja har ligget på klatrestativet å sløva det meste av dagen, avbrutt av en liten tur ut når døra sto oppe litt tidligere. Hun syntes nok at det var godt med en dag uten altfor mye aktivitet hun oxo :o))


Vinja har flydd litt frem og tilbake, men hun har sovet noen timer på senga… Da jeg holdt på med pulsvantene var hun veldig nysgjerrig, og skulle lege medtråden. Akkurat det fikk hun ikke, for garnet er av den sorten som fort ryker når sterke katteklør og tenner får tak i det!!

Nå rumler det høyt i magen, noe som er tegn på at det er på tide å lage seg litt middag… Blir bare enkelt medisterkaker og poteter med brun saus… Det lager seg nesten selv :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg