Filmkveld…

Fant ut at jeg fortsatt hadde noen filmer igjen som jeg ikke hadde sett, av de som jeg kjøpte hos CDON.COM for litt siden. Å siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre i kveld fant jeg ut at jeg skulle slæppe av med et par filmer :o))


Bra filmer begge to, og jeg fikk meg mer enn en latter, hehehe!! Når det er sagt så trodde jeg at Hangover filmen skulle være mer morsom enn den var, eller kanskje det er meg som ikke helt catchet humoren!!! Jeg har kjøpt meg no 2 oxo, men den får jeg ta en annen kveld….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg