Må inn i tenkeboksen…


Om litt over en måned fyller en kollega 60 år, og vi har bestemt å finne på noe fantestreker… Noe vi alltid gjør, hehehe!! Damen hater mosegrønt, og da blir selvsagt det temaet i ablegøyene. Jeg har to oppdrag, og det ene er å lage et underlag av perler i mosegrønt. Det viser seg å ikke være så enkelt, for den fargen finnes ikke, så jeg må finne noen andre farger i stedet. Oppdrag no. 2, er å lage et grusomt maleri…, hehehe noe som ikke blir vanskelig. Jeg har ikke malt bilder siden jeg gikk på barneskolen…

Problemet er at jeg greier ikke bare å sette meg ned å slenge noen malingsflekker på et papir, jeg må ha en plan i forveien. KAJ ristet på hode da jeg sa det, men sånn er jeg nå engang skrudd sammen, hehehe! Når bildet er ferdig skal Bente finne en ramme som males mosegrønn. Alle har fått sine oppgaver, og jeg gleder meg virkelig til å se fjeset hennes når hun åpner gavene. Hun skal selvsagt få en “ordentlig gave” oxo, men den kommer helt til sist, hihihihi!!

Jeg får vel bare finne frem malepensler, farger og papir å begynne en dag og så får vi se hva det blir ut av det til sist!!

2 kommentarer
    1. Hehehe!!!!!! Nå ler eg.. Trur pokkern meg eg må stjele ideen din, hehehe.. Vi skal i 60 årsdag til en god venninne neste helg.. hehehe…
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg