Trodde nesten jeg mÃ¥tte be om hjelp….

Seint i går kveld nådde forkjølelsen nye høyder, og jeg følte meg helt elendig… Jeg tenkte da at hvis jeg ikke ble bedre til i dag, måtte jeg ringe en venninne for å spørre om hun kunne handle for meg. Nå ser det ut til at jeg slipper det alikevel. Jeg føler meg fortsatt elendig, men elendigheten er heldigvis ikke så ille at jeg ikke å orker å dra i butikken.


Det er lett å bli deppa når en går dårlig så lenge, trixet da er å ikke la seg rive med av negative tanker. Jeg må innrømme at jeg harr slitt litt for ikke å bli overmannet av dem. De liksom sniker seg innpå en, og man merker ikke at de har tatt overhånd før røttene har fått skikkelig feste….!! Fæle greier det der.

Jeg kastet et blikk inn i kjøleskapet i sta, og det var et sørgelig syn… De fleste hyllene var tomme, og trenger sårt å fylles opp. Det var tomt for Vita stekesmør, Vita smøresmør, melk, brød og stort sett alt av pålegg…, i tillegg har pusene snart spist opp tørrfóret sitt så jeg må vist en tur innom dyrebutikken oxo.


Jeg hadde store planer om å lese masse i denne jula, men jeg har ikke åpnet en bok eller lest en siden foruten avisen. Før så pleide jeg å sette av litt tid hver eneste dag til å lese litt, men nå er det lenge siden jeg har gjort det. I hele høst har jeg vært så trøtt og uopplagt når jeg kommer hjem fra jobben, at jeg har sovnet etter å ha spist middag. Kanskje det må bli nyttårsforsettet mitt, sette av tid til å lese….., men for å få til det må jeg nok oxo ha et nyttårsløfte til. Legge meg tidligere om kvelden, sånn at jeg har overskudd når jeg kommer hjem… Der har vi det!!

Nå må jeg sette kroppen i sving…, bare en kopp kaffe til å så rett i dusjen sånn at jeg kommer meg ut mens det ennå er lyst.

Ha en fortsatt fin lille nyttårsaftensdag, blogges :o))

5 kommentarer
    1. Du fÃ¥r kalle inn de gode naboene hi hi hi, pusene kan da ikke sulte ihjel heller. Ønsker deg en god bedring videre. Her gÃ¥r det i hard hoste, sÃ¥ cozylanen mÃ¥ nok snart frem tenker jeg. Ibuxen og jeg er blitt veldig gode venner. Det er dødskjedelig Ã¥ være syk… knurr…. Klemz fra meg

    2. sisselfish: Skal nok klare brasene selv tenker jeg… Hehehe, vi har en felles venn i Ibuxen da! Jeg mÃ¥ nok innom apoteket Ã¥ fornye vennskapet mitt for noen dager, har helt slitt ut de jeg hadde, hehehe!! Ha en riktig GOD BEDRING du oxo Sissel. Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg