Goooood mormiddag :o))

Har du sett på maken….sola skinner fra en skyfri himmel, med andre ord det er en strålende dag her i Oslo :o))

Da jeg krabbet ut av køya til morran, var det faktisk like tjukk tåke som i går kveld. Innen jeg kom meg ut av døra var det bare igjen en dott eller to over Østensjøvannet. Kjenner at humørmåleren steg flere grader med en gang.

Før helgen kjøpte jeg meg ny vinterjakke hos Zizzi, som jeg var så fornøyd med. Det var den siste de hadde igjen, og jeg fikk 100,- i avslag på prisen for at det manglet en knapp til å feste fuskepelsen på hetten. Da jeg tok på jakken nå i helgen for å vise den frem, så datt øverste del av trykk-knappen på brystlommen av. Ærlig talt, sier jeg…  Jeg elsker klærne fra Zizzi, men er ikke spesielt imponert over de som har sydd sammen klærne eller montert på knapper. For det revner, og knappene detter av bare man ser hardt på dem.

Jeg fikk slept jakken med meg i dag, så får vi høre hva de har å si til det i butikken… Gir de meg mer avslag, og samtid fixer knappen for meg skal jeg beholde den. Hvis ikke så vil jeg ha pengene tilbake!!!!

Dagen på jobben begynte som den sluttet i går ettermiddag, med at “rullemusa” mi låste seg midt på skjermen. Etter gjentatte forsøk i går med å restarte maskinen og nappe ut ledninger til ingen nytte gikk jeg hjem, å håpet at ting ville løse seg til i dag……NOT. Det tok nesten 2 timer innen jeg fikk brukt PC’n igjen, og da ble det konstatert at “rullemusa” var gått i stykker å jeg fikk en lånemus….!!!

Nå er det bare å brette opp ermene på jakke, og komme seg ajour med det jeg skulle ha gjort så langt i dag.

Ha en fortsatt fin tirsdag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Hehehe!!!! Rullemusa.. eg trur det var ei luremus du hadde ;-)))
      Ååårkkk kor irriterende det er og kjøpe seg nye kle som ramler fra hverandre bare en ser på de… Håper du fikk ordna opp i sakene, skulle bare mangle om de ikke skulle fikse det.
      Så fint at solen kom over fjella til dere og, måtte det bare vare leeeenge;-))
      Ha en fin fin dag videre;-))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg