Ikke noe hyggelig start pÃ¥ dagen…

Hørte på radion på morran i dag at det hadde vært en dødslykke på Oppsal, ikke så langt fra meg i morgentimene. En bil hadde kjørt ned en sykklist, og stukket av. Bilen sto igjen på ulykkesstedet, og så ikke så pen ut. På bildet så det ut til å være ved innkjøringen til ESSO stasjonen. Triste greier :o((

I dag er vi bare 3 på jobb av 8.. Resten av hønseflokken har tatt seg ferie, to er i Stocholm, 1 i Tyrkia, 1 på fjellet og den siste i Spania. Vi som er igjen har på toppen av alt lagt igjen arbeidslysten hjemme i dag. Ble enig om at vi får prøve å peppe hverandre opp, så kanskje vi klarer å lure frem litt arbeidslyst til å komme oss igjennom dagen, hehehehe!!

Jeg har gjort det store i dag…. JEG HAR GLEMT IGJEN MINIBANKKORTET I JAKKELOMMA hjemme. Oppdaget det da jeg kom ned til byen i dag, da jeg skulle legge ned parkeringskortet mitt i lommeboka. Har heldigvis Mastercard kortet med meg, så det ordner seg jo, men det er så dust.

Kanskje man skulle prøve å bli litt produktiv……!!!

Ha en fortsatt fortreffelig fredag :o))

11 kommentarer
    1. God morgen Vera 🙂 Ja det er jo kjedelige greier at man glemmer litt nå og da. Som jeg sier; det hodet glemmer må beina ungjelde for 🙂 Jeg hørte litt om denne ulykken, tragisk. Ønsker deg en fin fredag videre 🙂
      Blogger klemz Sissel

    2. God morgen til deg. :o)
      Hadde også en sånn flause med minibankkortet for et par dager siden. Men jeg fant det ikke ut før jeg sto i kassa og skulle betale. Pinlig ja. Men hadde heldigvis et annet for krisetilfeller ..
      Jeg har tatt fri idag, setter etterhvert nesa mot Preikestolen, bare kjæresten til sønnen kan bli ferdig på skolen. Blir en slitsom, men forhåpentligvis flott helg.

    3. Jeg har også fått med meg denne ulykken i Hellerudveien klokka halv 9 idag. Det er forferdelig, får bare håpe at sjåføren rømte pga sjokkskader, og ikke at han/hun var ruset eller noe slikt.
      Er ikke mye arbeidslyst her i gården heller, og har ikke så mange arbeidsoppgavene som skal gjøres idag heller så det passer bra
      Ha en fin fredag.

    4. Mojita: Leste nettopp pÃ¥ nettet nÃ¥ at personen som kjørte ned sykklisten, var en kjenning av politiet…. Han er blitt arrestert!!!

      Lunchen er avviklet, og det er 3 timer igjen av denne dagen…!! Litt arbeidslyst har jeg da klart Ã¥ hoste opp, hehehe!!

      Ha en fortsatt fin dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg