Krona har landet….!!

“ENDELIG…ENDELIG…ENDELIG…ENDELIG…ENDELIG…ENDELIG…ENDELIG…ENDELIG”

I dag ringte de fra tannlegen… KRONA mi har endelig annkommet, og i morgen formiddag sitter den på plass der den hører hjemme… HVOR, jo i munnen min :o))

Jammen på tide at den kom, for den midlertidige begynner å bli litt slitt. Hadde nok holdt en liten stund til, men…. En annen ting som er fint er at dette blir det siste tannlegebesøket i denne omgangen. Neste gang blir når jeg får innkalling neste år en gang :o))

Vi er ikke helt der enda.. skikkelig høst altså, men det er nok ikke langt unna. Her hos meg så er fortsatt bladene på bjerketreerne grønne. Det har derimot begynt å bli mørkere ute, noe jeg ikke syntes så veldig mye om akkurat. Jeg trives ikke ute når det er så mørk, mest for at synet mitt er blitt dårligere og jeg ser ikke så godt i mørket lenger. Inne tenner jeg masse lys over alt, for å lage litt lun og god stemning.

Var en tur på Metro i dag, og da bare sklei jeg inn hos Black Design hvor jeg kjøpte 4 store turkise lys som jeg jeg skal bruke frem til 1. oktober, hvor heimen blir pyntet med høstffarger. 

På tide å komme seg i senga og få seg litt søvn :o))

6 kommentarer
    1. Grattis med “krona” hihihi…. Ikke værst at den endelig kom fram, hehe.. Masse lykke til i morgen;-)) Godt og bli ferdig med sĂĄnne ting;-))
      Ha en fin fin natt videre;-)))

    2. Allis: NĂĄ er den pĂĄ plass, denne beryktede tanna… Ă…, den fungerer helt fint :o)) Har testet den ut i noen dager nĂĄ, og den er verdt hver eneste krone, hehehe, jeg betalt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg