Jeg trodde jeg var smart…..!!!

Etter at jeg hadde vÊrt Ä handlet i gÄr, dro jeg for Ä tenne lys pÄ gravlund
.. Da jeg dro fra Ultra sÄ det ut som det ville vÊre smart Ä kjÞre Jernbaneveien bort til Smart Club og Alnasenteret, JA VELDIG SMART. Da jeg kom rundt et par svinger sto det bom stille, og da jeg hadde stÄtt stille i ca 15 min uten at hjulene hadde gÄtt rundt en eneste gang
 mistet damen tÄlmodigheten. Jeg fikk snudd bilen, og kjÞrte tilbake igjen
 Det var masse kÞ der oxo, men den beveget seg da i det minste.

Dro raskt hjemom Ä pakket bort litt varer fÞr jeg dro ned pÄ gravlund, og da kjÞrte jeg Ytre Ringvei Ä det gikk sÄ det grein etter det gitt. Var hjemme igjen innen det hadde gÄtt en halvtime :o))

Da jeg tok den “smarte” avgjĂžrelsen hadde jeg helt glemt at det var kaos pĂ„ motorveien pga veiarbeidet, og ekstra trafikk pga at Oslo S er stengt + + + en hel masse andre ting som skjedde i trafikken :o(

Akkurat nĂ„ har jeg lunch ved PC’n
 Hadde fĂžrst tenkt til Ă„ gĂ„ ut en tur Ă„ lufte meg, men sĂ„ ombestemte jeg meg
 Jeg hadde egentlig ikke noe ute Ă„ gjĂžre, og dersom jeg hadde tatt en tur ut ville definitivt ha kommet tilbake med flere handleposer med noe jeg syntes jeg trengte!!!!

Etter lunch skal jeg kaste meg over scanningsjobben igjen
 Vi skal jo flytte om ikke sÄ lenge, og da skal vi sitte i Äpent landskap Ä har ikke plass til alle de papirene jeg har pÄ kontoret. LÞsningen er da Ä scanne dem inn Ä lagre dem. Jeg har jo annonsert at jeg ikke har sÄ mye, men jammen er det en bra haug nÄr jeg fÞrst fikk oversikten


Mer siden
, nÄ skal brÞdskivene nytes mens jeg farer over dagens aviser pÄ nettet .o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg