Genfeil: mangel av tĂ„lmodighet…

Jeg holder snart pĂ„ Ă„ fly i flint
. NĂ„ har jeg holdt pĂ„ en evighet med Ă„ synkronisere og ordne den nye iPod’n min, og det har jo gĂ„tt greit, men det var en del filer som skulle over sĂ„ det tok litt tid.

SÄ tenkte jeg at jeg skulle innvie den nye PODDEN med litt ny musikk, og det var da jeg ikke kom noe serlig videre. Hver gang jeg forsÞkte Ä logg meg pÄ fikk jeg denne festelige feilmeldingen


ï»żJeg har sjekket PC’n sĂ„ langt min ringe hjerne klarer Ă„ forstĂ„, men finner ikke ut at det er noe feil med innstillingene hos meg. SkjĂžnner ikke noe annet enn at det mĂ„ vĂŠre iTunes som er problemet!!! FĂ„r prĂžve igjen senere eller i morgen. Det er sĂ„ innmari typisk at noe sĂ„nt skulle skje akkurat nÄ   ..

ï»żVi har fĂ„tt en nydelig vĂŠr her i Oslo, pĂžsregn og torden. Lyset har blunket opptil flere ganger, og jeg trodde nesten at det ville gĂ„, men det har gĂ„tt greit. Pusene er skikkelig vĂŠrsjuke og ligger rett ut Ă„ sover. Vinja pleier Ă„ fote meg rundt heimen nĂ„r jeg lĂžfter pĂ„ baken, i dag gidder hun ikke
 Senga er utrolig god Ă„ ligge Ă„ sove i :o))

Er nok litt trĂžtt og uopplagt selv i dag, og klarer liksom ikke helt Ă„ komme i gang med noe


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg