FERIE….FERIE….FERIE….FERIE….

NĂ„ sitter jeg ute pĂ„ balkongen Ă„ slapper av
., ja tenk det.. jeg har fri og er oppe sĂ„ tidlig :o)) 

Ikke nok med det, jeg har allerede vÊrt ute en tur. MÄtte ned pÄ Ford for Ä levere bilen min igjen for at de skal se pÄ Air Condition. Sist gang tÞmte de den bare og fylte opp uten at de sjekket om bilen ble kald. Jeg sa med en gang at dette mÄ jo vÊre en reklamasjon, njaaaa det fÄr vi nÄ se pÄ sa fyren. Vi mÄ jo se pÄ det fÞrst fÞr vi kan si noe om det. Hadde hÄpet pÄ at jeg skulle fÄ en lÄnebil, men nei da
 det mÄtte jeg ha bestilt 14 dager i forveien


Det gÄr greit, selv om det blir veldig tungvint Ä komme seg til de forskjellige avtalene utover dagen.

NÄr klokka ringte fÞr hanen gol i otta i dag, var jeg sÄ trÞtt at jeg nesen ikke skjÞnte hva som skjedde. Kroppen min var allerede i feriemodus, og da var det helt unaturlig Ä stÄ opp sÄ tidlig. Jeg kom til megselv nÄr jeg sto i dusjen, hehehe, og da kunne jeg nesten ikke huske hvordan jeg hadde kommet dit.

Pusene holder pÄ rundt meg
 De har allerede unnagjort morgentrimmen, hvor de lÞp etter hverandre i vill fart igjennom heimen.. ut igjennom balkongdÞren inn igjennom kjÞkkenvindu Ä sÄ pÄan igjen. NÄ sitter de Ä kikker pÄ trosten pÄ bakken, som strever med Ä trekke opp et knippe med mark. Akkurat det er veldig spennende :o))

Ha en fortsatt fin mandag formiddag :o))

4 kommentarer

    1. God morgen Vera 🙂 Ja jeg er noe morratryne selv her i dag. Skal sĂ„ smĂ„tt begynne i dag Ă„ flytte opp en etasje, hvem vet om det kommer mer historier fra den gale skribenten i oppgangen her. Har jo sĂ„ mye Ă„ fortelle hi hi hi.
      Kos deg videre i dag. Her i nord er det finvÊr ennÄ.
      Blogger klemz Sissel

    2. Goood morgen.. hihihi …. SĂ„ dumt at du ikke fikk leiebil da, dĂ„rlig service. Men nĂ„ har du jo ferie sĂ„ da har du godt tid.. hihi..
      Kose deg videre og ha en super ferie videre

    3. sisselfish: Se det… damen kommer seg oppover :o) Jeg er sikker pĂ„ at det vil komme mange gode historier oxo fra den nye etasjen, noe jeg definitivt gleder meg til.

      Her i Oslo har vi stort sett hatt fint vĂŠr, men det kom noen svarte skyer farende forbi… De var fulle av lyn, torden og et skikkelig regnvĂŠr..!!

      Klemz Vera

    4. Allis: Ja det var dumt med leiebilen, men man fÄr se det pÄ den positive siden. Jeg har fÄtt gÄtt en hel haug i dag, hihihihi!!!

      Jeg skal helt klart nyyyyyyte ferien fult ut :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg