Hvor ble denne helga av….????

Syntes det var i går jeg satt å gledet meg til to dager fri, og nå er det allerede søndag kveld. Det verste er at jeg har omtrent ikke gjort en dritt disse to dagene. Bare gått rundt å surra, ikke for det at det er det verste man kan gjøre innimellom…

Jeg har forsøkt å sitte ute på verandaen, men det har ikke vært så veldig varmt akkurat. Regnet har bøtta ned innimellom, og det har blåst så kraftig at det var ikke noe varmt i det hele tatt. Det er godt at det er en uke igjen til de siste glassene mine er ferdige, da slipper jeg å fryse mer… hvis dette været skal fortsette en stund til!!!

Jeg har fortsatt ganske vondt i kjeven, og i musklene rundt så det blir noen smertestillende i løpet av dagen…. Det vil vel avta ettersom dagene går håper jeg.

I flere etapper har hustandene i Oslo blitt tatt ut for å sortere søppelet sitt, og fra 1. juni er det vår tur. Da jeg var på Europris for noen dager siden kom jeg over disse søppelbøttene…. Inntil da hadde jeg helt glemt bort at vi skulle begynne å sortere, og hva jeg skulle bruke til å sortere i. Den gamle søppeldunken hadde uansett måtte bli byttet ut, den hadde gjort nytten sin.


I morgen har Ronja og Vinja bursdag, da blir de 2 år gamle :o)) Dagen skal ikke feires, så skrullete er jeg ikke, hehehe. Jeg syntes jo ikke at det er lenge siden jeg hentet de i Skånevik bare 9,5 uke gamle å nå er de alt blitt 2 år. Før var de små å rampete…, nå er de ikke små lenger, men rampete er de å veldig nydelige :o))

På tide å få seg litt søvn kanskje…. Denne uka blir det bare 3 arbeidsdager, siden jeg har tatt meg fri på fredag… torsdag er det jo himmelspretten :o) Onsdag skal jeg tilbake til tannlegen for etterkontroll og ta stingene han la inn.

Nå pøser regnet ned igjen…, det er god sovemedisink det :o)))

Godt natt!!! 

4 kommentarer
    1. Her har det vært hektisk og veldig hyggelig. Jeg skal jobbe fredag og vil ikke bruke opp feriedagene mine på enkelt dager. Jeg vil heller ta flere dager i sammenheng og forhåpentlig kan jeg få noen dager når barnebarna kommer på ferie hit.
      Ha en fin dag.

    2. hobbyting: Jeg har heller ikke pleid å ta fri på inneklemte dager, men jeg har så mye ferie tilgode at jeg valgte å gjøre det nå. Sliter med å få brukt opp ferien hvert år, ser du :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg