Styggedommen er nÃ¥ fjernet….puh!!!

Det er jo utrolig, for bare et par måneder siden var jeg så redd for tannlegen at turte nesten ikke å gå dit. Nå har alt det blitt borte, og jeg syntes det er greit å gå….., men jeg liker det ikke, hehehe! Det er vel ingen som gjør det kanskje :o))

 

Den vonde og betente tanna mi er nå endelig ute… Det var en klotann, som ikke var spesielt lett å få ut. Etter å ha holdt på en stund så sa tannlegen at jeg tror jammen jeg må dele den for å få den ut. Ikke faaen tenkte jeg, du skal ut som du er… og ikke før jeg hadde tenkt tanken så sa det plopp å ut kom tannen.

En ting er i allefall sikkert…, jeg skal ikke være så tøff i tryne denne gangen å skryte av at jeg var i så fin form. Foreløpig er det helt greit, men så har jeg ikke følelse i halve tunga og venstre side av kinnet. Jeg skal heller ikke vente med å ta smertestillende inntil det begynner å bli vondt, det gjorde jeg sist gang å det tok en evighet før smertene ga seg… har heller ikke tall på hvor mange smertestillende piller jeg tok….!!!

 

Det er godt jeg kom meg til tannlegen når jeg gjorde, ellers så kunne det fort ha sett sånn ut inne i munnen min til slutt. Da hadde det bare vært sannering og gebiss som hadde vært aktuelt :o(

Jeg angrer litt på at jeg ikke spiste en kraftigere lunch i dag, for nå er jeg skrubbsulten.. Rumlingen i magen min overdøver nesten TV’n, men jeg får ikke lov å spise noe riktig ennå… Er ikke det typisk da…. SULTEN JEG AKKURAT NÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Nå skal pakke meg inn et lunt fleezteppe å slæppe av en stund…

Ha en fortreffelig torsdagskveld, så kanskje jeg kommer plutselig tilbake igjen :o)))

2 kommentarer
    1. Phu! Da jeg sÃ¥ bildet der, trodde jeg et øyeblikk at du hadde tatt bilde av tennene dine!…. til jeg leste videre og sÃ¥ at det sto: “Det er godt jeg kom meg til tannlegen nÃ¥r jeg gjorde, ellers sÃ¥ kunne det fort ha sett sÃ¥nn ut inne i munnen min til slutt.”
      Jeg ble nesten litt skremt over ditt forfall… hehe. Godt det bare var en illustrasjon da :)))

    2. muumimamma: Hehehe, nei heldigvis var det ikke mine tenner. Jeg skal ha det bildet frisk i minnet når tiden for ny tannlegesjekk nærmer seg om 6 måneder. Da vil jeg definitivt ikke komme til å avbestille timen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg