Tjolahopp for sola som endelig har kommet….

Når jeg satt på jobben å kiket ut på det fine været, håpet jeg at det fine været skulle vare til jeg hadde fått spist middag. For første gang på aldrig så lenge har sola vært opp og lyst og varmet helt til den gikk ned borte i åsen…

Det var ikke bare jeg som kozte meg ute på verandaen… pusene hadde det helt topp, her er det Ronja som sitter å kikker ut på omverdenen. Ute på bakken rusla det noen skjærer, og de ertet pusene lenge innen de fløy. Begge to lot seg tirre opp av disse ertekrokene, hehehehe!!!

Jeg hadde igjen 4 kapitler i den første dobbeltboken om Lysets Rike, og etter at jeg hadde spist middag fikk jeg lest den ut. Neste dobbeltbok ligger nå klar, men jeg begynner nok ikke på den før i morgen. Da trenger jeg noe å slæppe av med etter at jeg kommer hjem….

I morgen skal jeg nemlig tilbake til tannlegen for å trekke den betente tanna mi…  Jeg gleder meg ikke akkurat til å gå til tannlegen, men siden tannen plager meg mer og mer for hver dag, skal det bli godt å få den bort. Ettermiddagen og kvelden kommer vel ikke til å være så god tenker jeg, men så blir det bedre :o))))

Rockface (UK) tv show photo

Nå skal jeg gå å lage meg en stor kopp kaffe, og gå ut å sette meg en stund til…. Før jeg legger meg skal jeg se på den Skotske serien Rockface (PÅ kanten av stupe) på NRK. Den begynner så sent at jeg tenker at jeg ser den fra senga, da er det bare å legge seg med en gang etterpå.

I Oslo har det blitt bygget en trehytte i et fredet tre i Kristparken på Hammersborg. Hytta henger i wire for ikke å skade treet. Den skal brukes til et miniteaterhar vært bruk i tiden 20. mai – 2. juli. Tror ikke jeg har hørt om noe lignende prosjekt tidligere. Kanskje man skulle ta seg en tur bortom å se på en kveld :o))

Jeg fikk vite i dag at gode Spell, hunden til min niese Linda, har dødd. På bilde over er hun sammen med mine to små pusetasser. Linda forteller at hun har vært sjuk, og hadde det ikke så godt Det er jo veldig trist alikevel :o( Spell var en hærlig hund…

Det er fortsatt ganske lunt og fint ute, så nå går jeg ut å setter meg en stund med en stor og god kopp kaffe.

Ha en fortsatt fin kveld :o))))

1 kommentar
    1. God kveld Vera 🙂 Uff her var det noe glede og tragedie. Pusen er helskjønn 🙂 Har vært pÃ¥ harry tur i dag, mÃ¥tte jo ha mere rødt stoff hi hi hi, det er jo snart helg igjen. Nei sola har jeg ikke sett i dag, her har det regnet og en del vind pÃ¥ kvelden. Det var kaldt ute over fjellet i nord bare +2 brrr…
      Tannlegen…urgh… hørtes ikke bra ut, fÃ¥r hÃ¥pe det ordner seg nÃ¥ da 🙂 Ha en fin kveld videre her, jeg skal komme meg i film glaning. Fikk shoppet filmer i Sverige ogsÃ¥ 🙂
      Blogger klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg