I dag er det nytedag fra morgen til kveld…..

Selv om det er mye jeg skulle ha gjort i dag, så har jeg bestemt at i dag skal jeg gjøre absolutt ingenting annet enn å nyte.

 Klicken Sie hier, um das Originalfoto zu sehen

Jeg sov helt til klokka 10:30 i dag, noe som ikke var så overraskende med tanke på hvor sliten jeg var nå jeg la meg i går kveld. Da hadde jeg sovnet opptil flere ganger i sofakroken…

Er fortsatt i gledemodus i dag etter at jeg fikk beskjed i går at verandaen min blir glasset inn før 17. mai :o) Sikkert mange andre som oxo er glad for det, hehehehe!! For jeg har mast, kjast og sutra fælt over dette i ganske lang tid…., men jeg klarte ikke å la være.

I går var jeg hos fotpleien å fikk orden på føttene mine… Med en gang jeg senket føttene ned i det varme vannet, kjente jeg hvordan jeg sakte med sikkert klart å senke skuldrene til sin normale plassering.

I tillegg kom Kristin med en gigantisk kopp med kaffe til meg, noe som det hadde blitt veldig dårlig med mens jeg var på jobben. Uten kaffe fungerer ikke kropp og sinn hos denne jedda :o)

Her sitter Pittbulljedda og er så avslappet og fornøyd mens hun får en behagelig massasje av føttene. En perfekt avluttning på behandlingen. Det føles nesten som om jeg gikk på skyer når jeg gikk derfra igjen.

Det trengte jeg, for litt etter var det Jan Vidar som skulle gå løs på resten av kroppen. Han derimot var ikke like snill…. Det var regelrett plagsomt vondt, der han klemte å trykket både her og der. Ikke rart at jeg ble sliten i kroppen etter det..

Anne ringte meg nettopp, og vi ble enig om at hun skulle komme hit til lørdagen igjen for å se på MGP-finalen. Da invier vi verandaen samtidig, kanskje vi tar oss bryet med å lage en pizza fra bunnen av… hmmm, får nesten vann i munnen :o) Hun skal egentlig ut å spise middag med de hun jobber med, men var ikke sikker på om hun skulle være med….!!!

Selv om det var utrolig godt å sitte her å gjøre ingenting, så sier ryggen og bakdelen at det er på tide å reise på seg litt. Ikke bra å sitte for mye heller…, alt med måte.

Ha en fortsatt fortryllende lørdag…., selv kommer jeg plutselig tilbake… litt senere kansje :o)

4 kommentarer
    1. Jeg hadde også nytedag i dag. Men jeg klarte faktisk å plante på terrassen i dag, og jeg fikk med meg mann og barn til byen en tur, hvor vi gikk på Egon og spiste. Nå er det TV som teller 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg