Verandaen er skinnende ren, og klar for innglassing :o)

Timene på jobben i dag var vel ikke så veldig slitsomt…. Mesteparten av dagen satt jeg å leste igjennom mailene mine, men jeg ble ikke ferdig. Måtte ha møte med sjefen, dels for å bli oppdatert på flyttingen, nye ting som er innført og om den samtalen vi egentlig skulle ha hatt mens jeg gikk sykemeldt. 

Ved 15 tiden kom Ivar og Marit med høytrykkspyleren…. Mens Marit og jeg satt inne i stua og skravla gikk Ivar løs på verandaen, og etter en liten stund var den skinnende ren. De hvite plastmøblene har ikke vært så hvite siden den dagen jeg kjøpte dem, for noen år siden :o)

Nå er det bare igjen å skru ned markisen, så kan glassmesteren bare komme å glasse inn verandaen min. Jeg gleder meg som et barn på julaften til at det skal være klart. Det skal bli så deilig å få det lille ekstra rommet.

Som takk for alt strevet med verandaen gikk jeg i gang med å lage en gryterett til oss. Ivar og Marit ville først ikke ha noe, men da jeg sa at jeg ikke hadde spist noe middag å skulle lage til megselv så var det greit alikevel. Jeg hadde kjøpt en vinebrødstang som jeg tenkte vi skulle ta til kaffe, men det ville de ikke… så da blir det å invitere naboen i morgen på kaffe. 

I kjelleren har jeg hatt flere sykkler stående, som jeg tenkte å gi til loppis. Jeg nevnte det for Ivar i fjor en gang, og da sa han at de trengte noen på hytta. i dag tok de med seg to av de tre jeg har, den siste skal de ta med neste gang. De skal gå over dem alle å sjekke at de er OK, så skal de bestemme hvem de skal beholde og hvem som de sender videre til Sierra Leone.

Jeg var så flink til å stå opp i dag morges, og skal jeg fortsette med det utover… ja da må jeg komme meg i seng om ikke så lenge. Kan ikke sitte oppe til kl 02:00 da gitt.

Jeg kommer plutselig tilbake, men ikke i kveld…tror jeg da :o)

4 kommentarer
    1. Jøss å stå på humør du har om dagen 🙂
      God natt til deg.Jeg er klar for avreise nå,pakket ferdig kofferten, skal poste del 3 i morgen.
      Blogger klemz Sissel

    2. sisselfish: Ja vettu, akkurat nå føles det som jeg kan løfte fjell :o) Jeg henger litt etter mes lesing av stykkene dine, men i kveld skal jeg lese dem alle sammen.

      Ha en fortreffelig flott kveld,klemz :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg