NÃ¥r synet svikter….

Når jeg åpnet konvolutten som kom i posten i dag, skvatt jeg himmelhøyt…  En regning på over 33.000 til tollvesenet??  Min første tanke var, har jeg handlet noe fra utlandet i det siste som jeg må betale toll for??  Selvfølgelig har jeg ikke gjort det, idiot!! Jeg tok på meg lesebrillene, og oppdaget at jeg er en dust, for det var årsavgiften på bilen… kr 3.300,- Sånn er det når synet svikter, og man tror at man klarer å lese uten lesebrillene!!!

Hadde helt glemt at den for et øyeblikk…  Den forfaller ikke før 21.03. så det er ingen bråhast med å betale den enda. Får vente til jeg får fylt opp bankkontoen med litt lønning senere ut i måneden.

Det er ikke den eneste store regningen som kommer i mars, for når jeg slo på PC’n hadde jeg fått mail fra Hafslund om avlesning av strømmen i morgen. Den forrige regningen var vanvittig høy, og jeg håper inderlig at denne er lavere… har en følelse at den ikke kommer til å være det.  De to første regningene i året er alltid høye, desverre…

1 kommentar
    1. Ja det er et dyrt land vi lever i. Men vi fÃ¥r trøste oss med at det er ingen “Gadafi” eller “Mubarak” her som tar alle pengene vÃ¥re. Vi fÃ¥r jo velstand igjen for det. Ha en fin dag, og god bedring forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg