Svart belte i Ã¥ sløve…..

Planen i går var at jeg skulle gjøre rent i heimen, men sånn gikk det ikke…  Etter å ha spist frokost fant jeg frem Nintendo’n min, og da var det gjort…  Jeg ble sittende med nesen nede i maskinen hele dagen, for å slå noen dumme rekorder.  Jeg blir litt oppgitt over megselv noen ganger, men men det kommer en dag i morgen oxo.

Været har det ikke vært noe å utsette på i dag…  Når jeg ramlet ut av sengen ved 10 tiden var himmelen allerede blå, og sola gjorde sitt beste for å stå opp. Det var – 7 C ute da jeg sto opp, men nå er den oppe på – 0,6 C og med det har det blitt huskaldt.  Jeg har skrudd varmeovnene opp, men jeg fryser alikevel.

Den siste tiden har kroppen gradvis blitt dårligere og dårligere, og betennelsene har kommet tilbake igjen. Årsaken er jo bare det at jeg ikke har vært noe flink til å spise Magnesium, Omega-3 og Gurkemeie tablettene mine.  I dag krabbet jeg inn i skapet og dro dem frem, så nå er jeg i gang igjen.  Det vil ta noen dager før jeg merker noen bedring i kroppen.

Ronja ser alltid så morsk ut når jeg tar bilde av henne… Hun liker egentlig ikke at jeg flyr rundt med kamera, og noen ganger sitter hun stille bare for å få det overstått…, som tidligere i dag :o)

Vinja sitter alltid å stirrer opp i kamera, men så somler jeg så mye å da snur hun seg vekk akkurat i det jeg tar bildet.

Nå har MGP begynt, og jeg må jo selvsagt få med meg det.  Som alltid håper jeg på at det skal være akkurat den låta som kommer… den som du føler er en vinner med en gang.  Det har det vært dårlig med i år, men vi lever i håpet.

Anne Rimmen (Foto: Katrine Opdahl, NRK)

2 kommentarer
    1. Hei på lørdagskvelden;-))
      Pusane er skikkelig fine der de sitter;-) Er litt muss på det fine været dere har, håper det trekker vestover.. hihi..
      Ja så var MGP over for i kveld og eg fant ikke noen favoritt låter i dag heller.. men det var et gledelig gjennsyn med rockabilly musikken selv om den ikke akkurat er noe MGP fav. låt.. men det er skikkelig flott musikk og høre på, me like!!
      Ha en fin fin kveld videre;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg