….jeg kom i mÃ¥l denne jula oxo!!!

For et par dager siden var jeg så stressa, og satt å tenkte på alt jeg ikke hadde gjort enda.  Nå er de siste gavene kjøpt, juletreet er pyntet og står fortsatt oppreist og maten er i hus.  Det som gjenstår nå er å stryke og legge på juledukene å sette frem de siste juledekorasjonene.

Ribba står på benken å venter på at jeg skal sate og peppre den.  Jeg hadde ment å ha gjort det i går kveld, men så glemte jeg å ta den ut tidsnok til at den kunne tine. Syntes nesten jeg kjenner lukten av nystekt ribbe, medisterpølse og kake + surkål :o)

I går var Lars (vaktmesteren) her å hjalp meg montere de nyinnkjøpte do-sete….  Han trodde først at det skulle være enkelt, men det var ikke fult så enkelt som han trodde, hehe.  Setet satt på plass, men da gikk det ikke ann å åpne det :o) Da var det bare å begynne på nytt igjen.

Etterpå stressa jeg bort til frisørdamen, og ordna med etterveksten og klippet håret litt. Deretter var det ut på holka opp til Lørenskog for å hente Anne. Hun skulle få plukke ut sin julegave, og vi gikk på Black Design. Hun ønsket seg et vinstativ, av den sorten som står på gulvet som et tårn.  Så var vi oppe hos bakeren å bestilte bursdagskaken min…  Da hun spurte hvilke farge jeg ville ha på marsipanlokket, valgte jeg rød og med hvite roser… Passet fint til jul det.  Anne og Sven Erik skal hente den for meg i morgen, så tar hun den med til meg på 1. juledag når de kommer.

En kaffekopp til nå, så skal bære ned eskene som julepynten er i ned i kjelleren…!!!

Ha en fortsatt god dag alle sammen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg